montelupo

srijeda, 28.01.2009.

Banane

Centre avenue, gdje stanujem, vrlo je duga ulica. Spoznala sam je danas u svoj njenoj dužini, po snijegu i pod opterećenjem pune vreće tjedne kupovine klope. Valjda se ne mogu osjećati kao doma u nekom gradu dok se nekoliko puta ne dovedem u situaciju da se osjećam zbilja jadno. Količina frustracije dosegla je svoj vrhunac kada je autobus kojem sam mahala prošao kraj mene na posljednjoj, brdskoj, dionici. Pogled iz kuhinje je krasan, no zato se popeti do toplog doma prilično teško. Pogotovo uz navedene otežavajuće okolnosti.
Zaželjela sam se danas popodne šetnje i kakvog usputnog shoppinga, navikla na europske ulice s dućanima i izlozima i mjerljivim i hodljivim udaljenostima. Uspjela sam nakon podužeg lutanja doći do nečeg što je internet opisivao kao ugodno okruženje prepuno restorana, dućana i što ja znam čega. Radi se zapravo o dijelu ulice dugačkom stotinu metara s puno dućana rabljene robe (defintivno svi imaju neki čudan blago pljesnivi miris), jednim dućanom skupim cipelama i bezbrojnim frizerskim salonima. Frizerskih salona je kao kod nas dućana mješovite robe, što mi je malo nejasan koncept. Ok, ideš jednom tjedno u veliki supermarket i to je to, ali od čega žive desetine i desetine frizera pored kojih sam prošla?
Na kraju sam otišla u neki organic supermarket koji sam pronašla, iz straha da ću inače gladovati ovog tjedna, gdje su mi najbolje bile banane, kojih je bilo 6-7 vrsta. Imaju neke simpatične male, koje ne rastu u snopovima nego nekako u krug...ovaj put su bile skroz zelene, pa ih nisam uzela, no možda takve i trebaju biti...nesvikloj na organic bogatsva plodova prirode bilo mi je malo sumnjivo. Pa kupih one najžuće, vulgaris.

28.01.2009. u 02:59 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Americka iskustva

Linkovi


Blog.hr
Blog servis

www.net.hr