znam da sam za tebe samo pojava...

postojao je, otad je već puno vremena prošlo, jedan veliki snažan oblak. uvijek spreman natjecati se sa Suncem - izlazio je kao pobjednik.

sjećaš li se kako je nekoć grmilo?

to oblak pušta svoj gnjev kroz oštre zlatne pukotine u nebu. munje su bile njegovo nezadovoljstvo, ljutnja nikad izazvana nečim ozbiljnim.

posve nenadano, jedne tihe oblačne noći, oblak je ugledao Čovjeka. nebo je zadrhtalo. je li moguće da se veliki snažni oblak zaljubio?

iznenada, nestala je njegova volja za igranjem. Sunce je postalo samo jedva primjetna pojava.

s vremenom, od velikog snažnog oblaka nastao je samo maleni oblačić.

sjećaš li se nedavnog potresa?

to je Čovjek pogledao u oblačić. od silne sreće, mali je oblačić, kojeg nitko nije primjećivao, uzrokovao snažnu pojavu.
Čovjek je maknuo pogled. nastavio svoj život, daleko na Zemlji. za njega je oblačić bio samo jedan od mnogih. ništa posebno. ništa vrijedno pažnje. samo pojava na nebu koja ubrzo nestane.

ali, Čovječe...oblačić nije uistinu nestao. on je još uvijek tamo. još uvijek postoji. još uvijek on jest.

sjećaš li se kako je jučer kišilo?

to maleni oblačić neutješno plače. na Zemlju spušta polavu svoje tuge.
tko je malo pažljivije slušao kišu, mogao je čuti oblakovu bol. svaka je kapljica pričala priču.

a Čovjek...od kišnih kapi sakrio se u kuću. pobjegao. kao da je znao...

nijedna kap...nijedna suza nije pala na Čovjekovo srce. on nije slušao riječi njemu upućene. on nije čuo jecaje jadnog oblačića.

mali oblačić više ne zna za Sunce. on se ne sjeća svog nekadašnjeg života. ne zna tko je uistinu.

iz dana u dan oblačić se sve više i više smanjivao...sve dok nije postao samo pahulja na nebu...tako krka...tako nemoćna.

za tu pahulju život više nije imao smisla. zaboravila je razlog.
bila je u nemogućoj ljubavi. zaljubljena u Čovjeka.

pahulji je bilo dosta patnje...bila je spremna skočiti.

čuješ li kako pljušti?

to nebo plače za pahuljom koje više nema.

priča se da je pahulji bila uslišena posljednja želja. s neba je tiho pala točno na Čovjekovo srce. začuo se vrisak. Čovjek je osjetio svu bol koju je pahulja nosila u sebi prije nego se konačno otopila.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

poljubi me u čelo
reci mi gdje boli
čujem te dok šutiš
gledam te dok žmirim
ne možeš se sakriti
pričaj mi o ljubavi
razumijem svaku riječ
osjećam svaku suzu
vjeruj mi jer volim
svaki tvoj pokret
svaki tvoj osmijeh
čujem srce kako kuca
misliš da ne znam
značiš mi više nego misliš
u pogledu je više od simpatije
u dodiru je više od strasti
u riječi je više od smisla
ne vraćaš mi pjesmu
nije te briga
voljela bih da znaš...

OVAJ JE POST POSVEĆEN ČOVJEKU.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

za khm?:
ovaj je dio naknadno obrisan...

17.08.2007. u 13:24 | Broj komentara 29 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

ah,ne znam ni sama.blog kao blog.samo što je ovaj napokon moj!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

O meni (vjerujte mi da mi se ovo uopće ne da pisati,ali znam da ja uvijek to čitam):

Cijenjeno ime: Illona
Godine: 14
Mjesto: Rijeka
msn: illona_14@hotmail.com
Volim: par ljudi,biti zaljubljena u pravu osobu(pretpostavljam da to volim,iako mi se nije do sad desilo),kad me vole,komplimente,ponekad plakati,biti najbolja,pjesme,pisati,čitati,lijepe misli,šminkati se,dobivati,poklanjati,ogovarati,kupovati......
Ne volim:laži,školu,nemoć,neke ljude,sram,blokadu mozga,neiskrenost,sebičnost,razmaženost,lažna prijateljstva,ignoriranje,glupe ljude,kad sam zaljubljena u krivu osobu(uvijek),kad dođe velik račun za mobitel,živčane ljude.....
Ljubav:jebem ti ja ljubav

Pjesme koje mi se posebno sviđaju (ne da mi se stavljati riječi ili spotove):

Big girls don't cry - Fergie
When I'm gone - Eminem
Don't cry - Guns 'n' roses
Do you know - Enrique Iglesias
Yesterday - The Beatles
Shut up - Black eyed peas
My immortal - Evanescence
Goodbye my lover - James Blunt

Ima ih još,ali sad se ne mogu ničega sjetiti...(blokada mozga)

Linkovi blogova koje najcesce posjecujem...

mateja - moja najdraza metalka s odlicnim nazalost uvijek depresivnim postovima
andrea - zanimljiv blog frendice (evo andrea je li tako bolje?!) u skoli i na tenisu...hehe
klara - ludaca koja me uvijek nasmije svojim avanturama
lucija - super cura koju nikada nisam zapravo upoznala ali kao da jesam
lucijini dizajni - super su mi
kety - frendica iz razreda, pise jako lijepe postove
zvone - frend s turnira s vrlo sportskim blogom
rea - frendica s turnira



Sličice:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Big Smile Images

Big Smile Images



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us