o svemu pomalo...kao i inace...uostalom procitajte

ej!
vratila sam se. neki mozda nisu ni primijetili da sam otisla, ali ja sam se svejedno vraitila =)
bogatija za jedno lijepo iskustvo.
bila sam na rabu kod tete i sestricnica koje pozdravljam iako znam da ovo nikada nece procitati mah. tari i dharmi zelim brzo ozdravljenje (oni malo pametniji mogu zakljuciti da su bile bolesne rofl)
ugl...bilo mi je bas dobro. a najvise mi se svidio jedan decko.

vidjela sam te na brodu...bila je to ljubav na prvi pogled. sjedio si kat vise od mene. bio si s mamom. i ja sam bila s mamom. bio si s mladim bratom. i ja sam bila s mladim bratom. bio si s tatom. a ja sam bila sa sestricnama, njihovom frendicom i tetom. koliko sam puta odlazila na kat pod izgovorom da "idem gledati more". to se moze shvatiti kao laz ili si ti za mene jednostavno more...ipak je laz, priznajem.
kakve lijepe ocaravajuce plave oci...kakva kosica...
i ono najbolje - koje tijelo!!! eek stvarno da ti oci ispadnu...
pricao si sa svojom obitelji i tako sam zakljucila da si slovenac. priznajem, nisam mogla prestati buljiti.
srce bi mi ubrzano zakucalo kad bi, pa makar i slucajno, pogledao u mene.

izlet je zavrsio. mislila sam da te vise nikada necu vidjeti...no
ali,gle cuda, na koga smo naletjeli sljedece veceri u gradu?
bingo, na tebe!
vidjela sam te jos tih pet sekundi...a onda smo otisli svatko na svoju stranu.
morala sam se suociti s istinom - sada te stvarno nikada vise necu vidjeti.
ono sto je najljepse jest da onaj nas zavrsni pogled...bio je zajednicki. i nije me briga jesi li gledao u mene samo slucajno ili iz nekog drugog razloga. gledao si u mene i to mi je dovoljno.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

no,da,dosta o mojoj nemogucoj neostvarivoj ljubavi. iako se to ne bi ni moglo nazvati ljubavlju. bila je to samo jedan obicna ljetna simpatijica.

u zadnje vrijeme zelim promjene. pokusavam se mijenjati. i to koliko je god moguce na bolje. nije lako, znate.

jooj,moram promijeniti dizajn. nisam ni s ovim zadovoljna. ja nikad nisam zadovoljna. gle, nisam ni skuzila da je i to vezano uz promjene =)

u petak sam nakon jaaako dugo vremena vidjela svoju jaaako dragu prijateljicu Ines. stvarno te lijepo bilo opet vidjeti...i ines...i dalje te volim kao prije...iako ne mogu reci da se nisi promijenila. evo ti kiss

rekoh dosta o ljubavi.

nije mi lose ovo ljeto. mislim da je bolje od proslog.

u ovih par dana na rabu vise sam se puta posramila sto sam covjek. zasto me sramotite? zasto sramotite svoju vrstu? ponekad se stvarno zapitam sto ta neduzna i plaha stvorenja zvana zivotinje misle o nama...
neki su pripadnici ljudske vrste nepodnosljivi. nazalost, u zadnje ih je vrijeme sve vise. mozda to nije u zadnje vrijeme, vec je jednostvavno stvar u tome da rastem i shvacam. vise nisam naivna kao prije.
sto bi bilo da sam rodena negdje drugdje u svemiru? na drugom planetu. u drugoj galaksiji.
sinoc sam tari i dharmi pricala pred spavanje pricu o suncu. do tada nisam znala da to misli - sunce je osamljeno.
ja vjerujem u vanzemaljce. nikada nisam bila ni u najmanjoj dilemi oko toga postoje li oni. bilo bi smijesno da je zemlja uistinu u sredistu svemira.
za mene su gluposti price o tome kako je na na primjer marsu nemoguc zivot. u redu, slazem se, za nas zemljane zbilja je nemoguc. ali zasto bi bio nemoguc za ostale. bica od vatre mogu zivjeti na suncu. zasto ne?
u tome i jest bit vanzemaljaca. u tome da su drugaciji od zemaljaca.
svemirci su nama vjerojatno nevidljivi. vjerujem da smo i mi vecini njih nevidljivi.
ljudi imaju previsoko misljenje o sebi. ne samo o sebi kao sebi, vec i o sebi kao o svojoj vrsti.
ne, nismo najpametniji.
ne, nismo najljepsi.
ne, nismo najnapredniji.
jednostavno nismo.
svatko je pametan, lijep i napredan na svoj nacin.
zemlja je u svemiru kao covjek na zemlji. nezamijetan komadic prasine.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mislim da je dosta filozofije. sorryte ako sam vas namucila, ali nije zabranjeno preskociti djelic koji vas ne zanima =)

ovaj post je vec dosta dugacak. mislim dovoljno.

tako da idem...
mijenjati dizajn i to...
mijenjati sebe...
dio po dio...
promjena po promjena...
i malo po malo promijenit cu svijet.

hehe. zanimljivo.

pusa od mene, a moje ime je
illona wave

P.S. netko mi je na prosli post pustio komentar i potpisao se kao .............
zanima me tko je to pa ako jos koji put svratis aj mi please napisi svoje ime. thanks.

jos jednom pusa svima,
illona

08.08.2007. u 15:00 | Broj komentara 56 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

ah,ne znam ni sama.blog kao blog.samo što je ovaj napokon moj!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

O meni (vjerujte mi da mi se ovo uopće ne da pisati,ali znam da ja uvijek to čitam):

Cijenjeno ime: Illona
Godine: 14
Mjesto: Rijeka
msn: illona_14@hotmail.com
Volim: par ljudi,biti zaljubljena u pravu osobu(pretpostavljam da to volim,iako mi se nije do sad desilo),kad me vole,komplimente,ponekad plakati,biti najbolja,pjesme,pisati,čitati,lijepe misli,šminkati se,dobivati,poklanjati,ogovarati,kupovati......
Ne volim:laži,školu,nemoć,neke ljude,sram,blokadu mozga,neiskrenost,sebičnost,razmaženost,lažna prijateljstva,ignoriranje,glupe ljude,kad sam zaljubljena u krivu osobu(uvijek),kad dođe velik račun za mobitel,živčane ljude.....
Ljubav:jebem ti ja ljubav

Pjesme koje mi se posebno sviđaju (ne da mi se stavljati riječi ili spotove):

Big girls don't cry - Fergie
When I'm gone - Eminem
Don't cry - Guns 'n' roses
Do you know - Enrique Iglesias
Yesterday - The Beatles
Shut up - Black eyed peas
My immortal - Evanescence
Goodbye my lover - James Blunt

Ima ih još,ali sad se ne mogu ničega sjetiti...(blokada mozga)

Linkovi blogova koje najcesce posjecujem...

mateja - moja najdraza metalka s odlicnim nazalost uvijek depresivnim postovima
andrea - zanimljiv blog frendice (evo andrea je li tako bolje?!) u skoli i na tenisu...hehe
klara - ludaca koja me uvijek nasmije svojim avanturama
lucija - super cura koju nikada nisam zapravo upoznala ali kao da jesam
lucijini dizajni - super su mi
kety - frendica iz razreda, pise jako lijepe postove
zvone - frend s turnira s vrlo sportskim blogom
rea - frendica s turnira



Sličice:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Big Smile Images

Big Smile Images



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us