MojaSavana

16.10.2021., subota

Ovakva blaga jesenja predvečerja me provociraju,
osjećam kako mi kuca žila pod vratom dok se poneki list ljulja uz stablo.

Osjetljiva sam na tu vrstu i mekoću zraka.
Parfem mi se upio u kožu, čak mi i maska na njega miriši..
Kad bih bila strpljiva do iznemoglosti možda bih opet mogla tebe ljubiti.
Mogla bih još svašta učiniti za tebe.
Otkazati taxi i prekriti se mekim jorganom preko glave.
Zaboraviti miris upijenog parfema na koži.

Mogla bih zakopčati to dugme na vrhu bluze.
Mogla bih ali ovoga puta neću.

Jer netko drugi me strpljivo čeka.
Možda nije kao ti.
Sigurno nije kao ti.
Ali od mene njemu pulsira vena na vratu.
A to je mnogo zabavnije.



- 20:46 - Komentari (17) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

bi li smjela

Linkovi


blog counter





mojasavana1@gmail.com

@mojasavana, 2019.