TORTELLINI S 4 VRSTE SIRA

petak, 20.05.2016.





OSNOVNI SASTOJCI:

brašno

jaja

dva tvrda sira

dva krem sira







POTREBNE NAMIRNICE:


tijesto:


35 dkg (350gr) brašna oštrog

2 cijela jaja

3 žumanjka

žličica soli (žličica za crnu kavu)




nadjev:


10 dkg (100 gr) svježeg sira

10 dkg (100 gr) mascarponea

5 dkg (50 gr) ribanca

5 dkg (50 gr grana padane)(ili bilo koji tvrdi sir)

2 listića bosiljka

1 žličica bijelog bibera

sol


Najprije sam zamijesila tijesto.U posudu sam stavila brašno i sol i pomiješala.U brašnu sam napravila udubljenje u koje sam stavila jaja i žumanjke.





Jaja i žumanjke sam izmiješala vilicom (odozdo prema gore,kao kad se izrađuju jaja za omlet).Kad sam od jaja i žumanjaka dobila jednoličnu "tekućinu" nastavila sam istim pokretima ali tako da u jaja po malo umiješavam brašno.Dobila sam tvrdu masu
koju više nisam mogla miješati vilicim.Tijesto sam nastavila mijesiti rukom.





Kad sam umijesila gotovo sve brašno tijesto sam stavila na dasku za miješenje.Nastavila sam mijesiti sve dok nisam dobila tijesto glatke i svilenkaste teksture.(možda će Vam malo brašna ostati,ovisi o veličini jaja.To brašno prosijte kroz sito i možete ga upotrijebiti za što želite,ništa mu se nije dogodilo,mrvice iz sita bacite)





Dobiveno tijesto sam zamotala u prijanjajuću foliju i ostavila da odmara oko 30 minuta na sobnoj temperaturi.Odmaranjem tijesto dobiva na kvaliteti.





Dok je tijesto odmaralo napravila sam nadijev od 4 vrste sira.

1.U posudu sam stavila svježi sir (bilo koji sir samo da nije zrnast)

2.U svježi sir dodala sam "ribanac"

3.Nakon "ribanca" dodala sam mascarpone.

4.U ova tri sira naribala sam 1/2 "grana padana",ribala sam na najsitniji dio ribeža.(Zbog tvrdog sira masa može biti tvrda i teško ju je dobro umiješati,zato 1/2 sira,drugu sam dodala kasnije)

5.Sireve sam dobro izmiješala i probala koliko su slani (da ih ne presolim)

6.U izmiješane sireve dodala sam bijeli papar (može i crni ja ne volim crne mrvice u svijetlim nadjevima) i malo soli.Dobro sam izmiješala.

7.Listiće bosiljka sam izmrvila prstima i sitno nasjeckala te ih dodala u mješavinu sireva i opet dobro izmiješala.

8.Sad sam dodala drugu polovinu naribanog "grana padana" i jednu žličicu kiselog vrhnja jer mi se smjesa činila pretvrdom i
opet dobro izmiješala yes

9.Dobivena mješavina sireva izgleda kao tvrđa krema i mogu se puniti tortellini.

Vi možete staviti vrste sira koje želite,možda je samo poželjno da nisu svi krem sirevi ili tvrdi nego pola/pola.





Tijesto se odmorilo,izvadila sam ga iz folije i podijelila na četiri dijela.Od svakog dijela oblikovala sam lopticu,tri sam zamotala
u prozirnu foliju (da se ne uhvati korica) ,a četvrti sam ostavila da ga razvaljam.Da valjate sve tijesto od jednom osušilo bi se i pucalo.





Tijesto sam razvaljala valjkom na 0,5 cm (5mm),izrezala ga na jednake dijelove da ih mogu razvaljati u stroju.Mogu razvaljati i valjkom,ali je ovako brže.Na stroju je gumb za podešavanje debljine,ja sam dosta tanko razvaljala valjkom po mi je bilo dovoljno
na dvije debljine razvaljati na stroj.(što tanje,to bolje,ali ne toliko tanko da je skroz prozirno)





Tijesto sam izrezala na kvadratiće (veličinu si odredite sami,moji su bili mali 7x7 cm),na svaki kvadratić sam stavila žličicu sira.
(Pazite da Vam se tijesto ne osuši jer ih nećete moći slagati,pucat će.)







Uzela sam kvadratić s nadjevom,kistom sam rubove namazala bjelanjkom da se tijesto zalijepi i nadjev ne izlazi.Tijesto sam preklopila tako da dobijem trokutić.Prstima sam krenula od nadjeva prema van da izađe zrak i rubove zalijepila.





Donji ugao trokutića namažit bjelanjkom,preklopite gornji ugao i na dio koji ste namazali bjelanjkom prilijepite drugi donji ugao
(sami ćete otkriti kako Vam je lakše,mogu se napraviti i jednostavni "jastučići" ako ovo izgleda komplicirano,a nije jednostavno je samo kad se počne)





Postupak ponavljajte dok ne potrošite sve tijesto i nadjev.Ovo je normativ za 4 osobe.Tortelline možete i zamrznuti,zamrznite ih na limu za pečenje ili poslužavniku i zamrznute stavite u vrećicu,prije kuhanja ih ne treba odmrzavati.









Oznake: brašno, jaja 4 vrste sira

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.