ODRESCI U UMAKU OD BIBERA I PREZLA

srijeda, 11.05.2016.







OSNOVNI SASTOJCI:

svinjski ili juneći odresci

prezle (mrvice za pohanje)

biber u zrnu

vrhnje za kuhanje







POTREBNE NAMIRNICE:

80 dkg odrezaka (800 gr)

prezle po potrebi

ulje za prženje

5-7 dcl vruće vode (500-700 ml)

5 dcl vrhnja za kuhanje (500 ml)

0,5-1 dkg bibera u zrnu (5-10 gr)



Odreske sam posolila s obadvije strane.U posudu sam stavila prezle u njih dobro uvaljala odreske.Na kuhinjsku daščicu stavila sam prozirnu foliju i nju još posula prezlima na njih sam stavila odrezak koji je već bio uvaljan u prezle i još ga posipala
prezlama (da što više prezli ostane na odresku).Prekrila sam folijom i odreske istukla batićem za meso,istukla sam da se prezle što više utisnu u meso utisnu u meso.






U tavu sam nalila ulje (može i svinjska mast),zagrijala i pržila odreske samo da se zapeče i porumeni korica od prezla.
Nisam sve odreske stavljala istovremeno da mi ne rashlade ulje.Pečene odreske sam izvadila u posudu.






Izlila sam višak ulja u šalicu (nije pregorilo pa se može iskoristiti za nešto drugo),istovremeno sam u tavu vratila odreske i dodala biber u zrnu.Biber sam prosijala kroz sito da u umaku ne bude crnih mrvica.(U tavi sam ostavila malo masnoće i talog
od prezla.








Kad su se odresci ponovo zagrijali zalila sam ih sa vrućom vodom,pričekala da voda zakuha,smanjila vatru i ostavila da se odresci tako kuhaju sat i pol,dok skroz ne omekšaju.Nakon toga sam ulila vrhnje za kuhanje (stavite koliko želite da Vam umak bude gust),kratko prokuhala,probala da li je umak dovoljno slan.





Odreske sam poslužila uz domaće njoke od krumpirovog tijesta sa sirom.






Probajte možda Vam se svidi fino
Dobar tek želi Vam "Moja pregača"njami

Oznake: odresci, prezle, biber, vrhnje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.