Scar

srijeda , 07.10.2020.



Danas sam se igrala kralja lavova. Oduvijek sam najviše voljela Simbu pa sam tako ja bila Simba. Sa mnom su bili Scar i dvije hijene. Odigralo se sve prema scenariju. Mufasa je već mrtav doduše, no Scar ga je ubio ponovno jer ipak je Scar takav - prepreden, zlonamjeran i gramziv, a hijene su njegovi podanici.
No, iako je Simba prognan i prevaren, znamo kako film završava...

Usprkos svemu bezrezervno vjerujem u zakon karme. A ima i jedna dobra rečenica koju je moja astro-susjeda jednom rekla: "Oteto - prokleto." Poslala sam tu rečenicu u Svemir, s posvetom Scaru. Neka ga prati u svim njegovim takvim naumima. I sada i ubuduće.

Srećom, imam nekog tko me podsjeća da bit će bolje, pa zato...

Hakuna Matata

Oznake: Scar, Hakuna Matata

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.