Komentari On/Off

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 30.04.2008.

Rane ponekad zapeku....

Eto, prošla je skoro godina dana
A ja čekam uzaludno i nadam se,
da ja se još uvijek nadam
da ćeš reći kako baš JA nedostajem
u tvome životu, kako nisi bez mene više svoj i da me OPET voliš...

Znam i svjesna sam toga da ŽIVIM u carstvu mašte,
U imaginarnome svijetu, kojime vladam ja, gdje je sve po mome i gdje sve znam.
Znam da taj svijet ne postoji, da je to SAMO fragment mojeg srca
Koje se još bori...
za odavna izgubljenu bitku...

Requiem

U toj bitki sam dala sve,
iscrpila dušu i tijelo do zadnje granice
Bila sam na izmahu svojih snaga,ali
srce je reklo NE!!!

Moje je srce puklo, i to se ne može popraviti
Ne, ali u krhotinama još uvijek kuca nada i ne predaje se...

DREAM;

Možda je to naivno, ali ja ipak vjerujem
da će jednog dana kucati jače...
Možda ne zbog tebe, već zbog
nekog drugog koji će me potpuno razumijeti
i neće se pretvarati
i neće mi zadrti oštar mač u srce
Kao što si to učinio ti...


Moje krvavo srce,prepuno tuge,boli i jada
Kuca,dalje...
rasuti fragmenti se odbijaju predati,
Jer makar u mojim SNOVIMA
više se ne pojavljuješ ti!

goth heart





| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.