Pozdrav ljudi, jedna obavijest,
novi e-mail je: mladizupeig@gmail.com, pa sve što trebate šaljite na taj e-mail.

Evo neću ništa posebno pisat, nego me zanima jel ima ko' kakav prijedlog u vezi bloga, bilo šta. Htjela bi da se i vi malo uključite, ako netko ima kakvu ideju u vezi izgleda ili ako imate kakve slike vezano za našu župu, zbor, događaje itd... možete poslati na e-mail...

Kako ste inače, jel vam ova godina počela bolje od prošle, da li se trudite da budete bolji :) eto, tek toliko.
Bog vas blagoslovio+

27.01.2009. u 16:35 | 4 Komentara | Print | # | ^


Image Hosted by ImageShack.us





PREDIVNO STVORENI

Zahvaljujem Ti što sam predivno i čudesno stvoren.
Psalam 139:14

Ulomkom iz knjige David Elginbrod kršćanski pisac George McDonald, obraća se onima koji se ponekad pitaju zašto ih je Bog stvorio baš onakvima kakvi jesu, a željeli su biti netko drugi.
Gospođa Emilija se tuži: "Ja bih željela biti kao ti, Margareta."
Margareta joj odgovara: "Da sam ja na tvojem mjestu, draga moja, radije bih bila ono što je Bog odabrao da od mene učini, neko najdivnije stvorenje koje mogu zamisliti. Kada razmišljam o tome da sam se rodila u Božjim mislima, a zatim da me Bog stvorio ovakvu kakva jesam, nešto je najljepše, najuzvišenije i najdragocjenije što mogu uopće zamisliti."
Možda je pisac imao na umu 17. redak 139. psalma: "A meni, o Bože, kako su predivne Tvoje misli!"
U tom psalmu David razmišlja o tome kako je začet i živo opisuje Božje misli dok ga je ugradio u majčinu utrobu, stvarajući posebno i jedinstveno biće da bude predmet Njegove ljubavi.
Tješi nas misao da nismo neka strašna pogreška, već vrlo posebno stvorenje, rođeno u Božjim mislima. David je mogao stati pred zrcalo, pogledati se, pošteno i ponizno reći: "Zahvaljujem Ti što sam predivno i čudesno stvoren; veoma su čudesna Tvoja djela" (r.14).
Vi ste Stvoriteljev original! I kao takvi ste dragi, značajni i dragocjeni Bogu.

- David Roper

Hvala Tebi dragi Bože, što si nas stvorio.
Daj nas čisti, Duhom Svetim puni, da Te vjerno slijedimo.


Jedinstveni ste, stvoreni da proslavite Boga
kako samo vi to možete.

18.01.2009. u 20:30 | 5 Komentara | Print | # | ^



ŽIVITE PO TOME

Eto, ti si im kao kakav ljubavni pjevač,
koji ima lijep glas i krasno udara u žice.
Slušaju tvoje riječi, ali ih ne izvršavaju.

Ezekiel 33:32

Na početku svake nove godine jedan od mojih ciljeva je da pročitam cijelu Bibliju. I dok sam tu odluku upisivao u svoje ovogodišnje planove, zamijetio sam na stolu letak. S jedne strane je bio poziv za usvajanje nezbrinute i napuštene djece. S druge strane letka je pisalo: "Nemojte samo čitati o tome! Učinite to. To su stvarna djeca. Stvarne su i njihove životne priče. To je stvaran život." Ljudi koji su napisali taj letak znali su kako je lako dobiti informaciju i ne poduzeti ništa. Htjeli su da ljudi doista odgovore na taj poziv.
Redovito čitanje Božje riječi je hvalevrijedno, ali samo čitati nije dovoljno. Prorok Ezekiel se obratio slušateljstvu koje je voljelo slušati poruke, ali nisu htjeli činiti ono što im je bilo rečeno. Gospodin Bog je poručio Ezekielu: "Eto, ti si im kao kakav ljubavni pjevač, koji ima lijep glas i krasno udara u žice.
Slušaju tvoje riječi, ali ih ne izvršavaju."
Isus je rekao: "Tko sluša moje riječi i izvršava ih, sličan je razboritu čovjeku koji sagradi kuću na stijeni" (Matej 7:24). Kako ćemo čitati Bibliju u ovoj nadolazećoj godini? Hoćemo li čitati na brzinu kako bismo postigli neki rekord? Ili ćemo je čitati s ciljem da učinimo ono što nam ona poručuje?

-David McCasland

S Biblijom u rukama, mi Božje svijetlo nosimo
u svijet gdje vlada grijeh, tama,
ljudima spas donosimo.


Nije dovoljno samo znati što piše u Bibliji,
važno je to i izvršavati.


Želim vam svima sve najbolje u 2009. godini, s nadom da ste u nju kročili kao bolje osobe, važno je da čovjek uvijek ide naprijed, jer nikad nismo toliko dobri da ne bi mogli biti još malo bolji.
Bog vas blagoslovio+

01.01.2009. u 21:15 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život mladih u župi.

Informacije:
Župni ured Ivanić Grad: 2889 030
Valentina: 098 591 210

mail:
vkanic@vip.hr -Valentina
mladizupeig@gmail.com

Web Counter
Get a Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

mladi hbk
Taizé
taize-zg
stranica Ivanić Grada

talijanski blog
poljska web stranica

mala reklama- ako vam što treba, pogledajte

mistery_girl antea

mladi župe Kutina

mladi Varaždinske biskupije

Obavijesti

zbor: nedjeljom u 17.00 h