utorak, 15.02.2005.

Ozdravio je moj mali borac, nema vise temperaturu, samo malo jos kalje, ali bilo je joj, jadan povraćao je , veliku temperaturu mi je imao, ubijalo me je kad sam gledala njegovo maleno tijelo kako mi se muči, cijelo sam ga vrijeme nosila , on se samo mazio i tazio toplinu, joj ali danas je super, hvala Bogu kao novi je opet po starome, luduje , viče , smije se , ma njegov smijeh je jednostavno zarazan nema toga čovjeka kojeg diječiji smjeh ne bih napravio boljim čovjekom .
Prošlo je i Valentiovo, ja to ne gledam tako , kao ono to je dan zaljubljenih, jest, ali svaki dan je dan zaljubljenih, svaki dan ti usreći osobu koju volis i to je najbolje valentinovo, meni je grozno jer danas valentinovo u mnogim ljudima koji nemaju svoju drugu polovicu, koji su je izgubili, ili je jos traze na taj dan se osjećaju mnogo gore jer televizija, trgovine sve je to prenapuhano i bas tada mnogi ljudi koji su sami jos se gore osjećaju, a Valentinovo je svima, i to svaki dan jer ako nekoga volis (bio to momak, cura, muz, zena, brat , sestra, prijatelj....) ti uvijek mozes slaviti valentinovo, jer ako nekoga volis voli ga svaki dan i pokazi mu to .....

- 22:44 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.02.2005.

evo me

Joj mali mi se razbolio ne moze da papa boli ga isli smo kod doktora, ne moze da pajki boli ga grlo, stalno smrce ima temperaturu , tako da tata i ja se nazimjenično mjenjamo kod nosenja naseg malog zvrka, iako ga boli ne da se on gledea i zvjerka okolo, ma divan mi je dobio je sirup pa sad pije, tako da se nadam da ce mi brzo ozdravit,.
Ma hoće on je borac, na tatu...

- 18:12 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.02.2005.

Joj hvata me gripa bila sam kod doktorice dala mi je antibiotike, uzas jedva disem, grlo kriminalno ne mogu uhvatiti zrak od kašlja .
Danas mi je bebica primila dvije injekcije u guzu a jednu u usta, samo bi htjela savijetovati roditeljima da ako im pedijatar preporuči vakcinu koja se plaća to su tri u jednom i kosta oko 400 kuna da kupe moga sina je spasila niti ga je bolila a niti je dobio temperaturu (reakcija na cjepivo) vjerujte mi bolje to nego da ga tri puta bodu, a to je primio prije 3 mjeseca, oko 3 mjeseca se to prima.
Joj ne znam vise ni sto da mislim ubija me ova prehlada. Sve mlade mame poslusajte DOJITE svoje bebice to je najbolje i najzdravije koliko god moze nemojte slusati nikakve savjete da vam je miljeko rijetko ili da ako pređete na umjetno beba ce vise spavat-TO je laz bebe spavaju bez obzira na dojenje, moj sin se budio svaka 3 sata čak i sad kad ima 6 mjeseci budi se i dalje dojim i preporučam svima, a imam prijateljica koje kazu da njihova dijeca se umjetno hrane i takoder se bude, a vjerujte mi najzravije je, jedan stari doktor je rekao preko dojenja dijete je zastićeno od svih bolesti, i na taj način se on najbolje razvija, i bliski je s majkom i čak i kad majka ima temperaturu dijete je zastićeno, jednio u slučaju da temperatura prelazi 38.5 tad se ne preporučuje da mlijeko nebi oprzilo bebu jer je mlijeko toplo. A mame koje ne mogu ili ne zele dojit probajte s izdojavanjem a ako ne mozete i tako nemojte očajavati pa i ja nisam htjela siku ,a sad mi nista ne fali ne brinite glavno je da beba raste i da je zdrava. Pozdrav svim mladim mamama i onima koji će to postati. Ljubite i čuvajte svoje bebice

- 23:00 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 09.02.2005.

malo sam zbunjena

Razlog moje zbunjenosti lezi u tome , jednostavno ne shvaćam razlog zasto je crkva rekla da je djete nastalo umjetnom oplodnjom stvar???
Ja sam kršćanka i na mnogim stvarima sam u životu dragom Bogu zahvalna, i naravno na mome predivnome sinu, također sam zahvalna jer ja nisam trebala umjetnu oplodnju, i taj osjećaj kad držiš u naručju svoje dijete to je osjećaj za koji je potrebno umrijet kako se kaže, ali baš zato sam zbunjena, jer mnoge majke ne mogu osjetiti to i baš zato mislim da one se trude i bilo sto će učiniti da postanu majke, i da rode svoje dijete, jednostavno baš zato sam zbunjena, ja znam da je Crkva nešto sveto i čisto, i baš zato ne shvaćam zasto.
Čitala sam da to ima veze s tim da nije nastalo prirodno, ali opet pa potpomognutim je putem nastalo, pa opet to je dijete.
To je nešto sveto i prekrasno, voljela bi znati zašto........

- 21:37 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

dan kada sam postala mama

Da sigurno smo svi već čuli da najljepši osjećaj je taj kad u svoje naručje primiš biće koje si nosila 9 mjeseci ,da od toga bolji osjećaj ne postoji, e pa to je istina, ne samo da je to nesto naj naj naj.. ljepše nego odjednom kao da se tvoj cijeli život promjenio, tj kao da to vise nisi ti , ona ista osoba prije pet minuta koju su bolili trudovi, koju je ubijalo šivanje nakon poroda, sve se to zaboravi, samo ostaje u sjećanju pogled nekog novog bića koje te svojim okicama gleda i kao da te pita , a da ti si ta ti si moja mama napokon sam te vidio, to si ti ti si mi pričala ti si mi pjevala.
Vjerujte mi sve se promjeni, i zivot napokon dobije smisao, ništa nije kao prije, one dosadne stvari koje su nam prolazile kroz glavu se zaborave ,sad je jedino važno to malo biće koje me treba kojem ću ja biti mama.

- 21:14 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.