srijeda, 09.02.2005.

dan kada sam postala mama

Da sigurno smo svi već čuli da najljepši osjećaj je taj kad u svoje naručje primiš biće koje si nosila 9 mjeseci ,da od toga bolji osjećaj ne postoji, e pa to je istina, ne samo da je to nesto naj naj naj.. ljepše nego odjednom kao da se tvoj cijeli život promjenio, tj kao da to vise nisi ti , ona ista osoba prije pet minuta koju su bolili trudovi, koju je ubijalo šivanje nakon poroda, sve se to zaboravi, samo ostaje u sjećanju pogled nekog novog bića koje te svojim okicama gleda i kao da te pita , a da ti si ta ti si moja mama napokon sam te vidio, to si ti ti si mi pričala ti si mi pjevala.
Vjerujte mi sve se promjeni, i zivot napokon dobije smisao, ništa nije kao prije, one dosadne stvari koje su nam prolazile kroz glavu se zaborave ,sad je jedino važno to malo biće koje me treba kojem ću ja biti mama.

- 21:14 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.