Misholovka 2

nedjelja, 18.02.2007.

Povratak je 2x tezi od samoga pochetka

Eh, dragi moji!
Nije mi lako ponovno se ufurati u ovu blogersku spiku. Koliko sam uspijela vidjeti, ima nekih novih stvari u BlogEditoru, ali ja ću se, kao i obično, držati onoga što znam. Prava sam tradicionalka. Nisam čak ni ruho previše promijenila, samo što sam malo otrulila. Možda jednog lijepog dana, poput ovog današnjeg, ponovno procvijetam i ozelenim. Ne znam, vidjet ćemo.
Godina dana bez pisanja prošla je brzo, i kada se sjetim za kakve ste odlične postove ostali zakinuti, baš mi je žao što sam jednom davno odlučila se povući iz virtualne stvarnosti. Bilo je tu svega i svačega, ljubavi, mržnje, zafrkancije, malo neizostavne dosade, malo nategnutih odnosa, novih poznanstava, malo prevara, malo zaljubljivanja. I tako, budući da je započeti uvijek najteže, ponovno započeti trebalo bi biti dvostruko teže. Ja sam to obavila i sad mi je jedna manje na duši. A što me još muči? Pa puno toga. I vjerujte mi, ovaj put nećete ostati zakinuti.

- 14:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #