poezija duše

utorak, 18.03.2008.

POZIV









odjednom
vidim Te u svemu
ne u stvarima samo beznačajnom ljupkošću zaogrnutima
pojednostavljenim do prepoznatljivosti
ne samo tamo gdje, očekivano, trebao bi biti
pa razočarenje me razdire kad ne nađem Te
ne samo tijelo razapeto u san na simbolu okačenom o zid moje sobe
kao svjedočanstvo, znamen, kao potvrda
više zbog drugih, nego zbog mene
ne samo ukras o mome vratu za podsjetnik i utjehu
vidim Te
odjednom - u svemu
u zvijezdi, vatri, u oblacima i cvijeću
čujem Te u vjetru, plaču, u smijehu
osjećam te u bolovima rađanja i spokoju umiranja
u kaosu ljepote i ljepoti kaosa
u svemu ćutim Tvoj dah i čujem Tvoju riječ
u svemu Ti jesi
s razlogom
mudrošću i ljubavlju ispunjen.
pa ma koliko puta izdala Te
kao Petar zanijekavši " ne poznajem ga"
i pognula glavu pred zlobnicima da ne vide Tvoj pečet na mom čelu
ma koliko puta zapitala se dijeliš li milosti i ljubavi
istom rukom i istom mjerom
srce moje osta otvoreno
a riječ Tvoja u očekivanju neizgovorena
svakodnevno još stojiš kao prosjak na uglu moje ulice
ruke ispružene za novčić
pogled
ili čak osmijeh
i ma koliko puta prošla pored Tebe ne osvrnuvši se
konačno Te, Bože moj, prepoznajem
i ovog sumornog kišnog dana
dok sive kiše plaču nad mojim gradom
na tren - Tvoje oči smiješe se s prozora
i zovu;

Izađi, oprat ću te
Ljubavlju
Kao nekad...

18.03.2008. u 16:29 • 29 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


posjetitelja


Copyright © Poezija duše

Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.
Hvala!



ŠTO?

Ovaj blog sadrži pjesme koje ja napisah. Različitih tematika, raznih stilova, s rimom ili bez nje,..
U svakom slučaju, ovi stihovi preslika su moje duše - ogoljele, beskrajne,čiste.

Kao što reče jedan moj prijatelj "buldog":
Noćas mi duša narasla, svemir u nju stane.

KOME?


Otvaram se svima koji pišu, koji uživaju u poeziji, koji me znaju i svima koji slučajno zalutaju na moj blog.
Unaprijed hvala na posjetima i komentarima.

ZAŠTO?


Namjera mi je bila predstaviti moje pjesme javnosti i na ovaj način. Neki ih već dobro znaju, neki će pročitati ove stihove po prvi puta. Jednima će se svidjeti, drugima ne. No, ukoliko nekome uljepšam barem jednu minutu - moja misija je ispunjena!

MISAO VODILJA


Vi gledate stvari kakve jesu i pitate - zašto?
Ja sanjam stvari kakve nikad nisu bile i pitam - zašto ne?
(G.B.Shaw)


POVIJ ME U PJESMU...

Povij me u pjesmu,
riječju me podoji.
Kad ne bude me više -
rastoči me u stih !


PJESMA KOJA TO NIJE

Bez riječi je moja pjesma,
prazan okvir moje duše.
Presahla su moja vrela.
Moje muze utihnuše.

POŽELI...


...i bit ću ti jutro, neprospavana noći
bit ću ti vrisak, bezglava tišino
bit ću ti ušće, nabujala rijeko

Poklon prijatelja:
RIJEČ

Riječi su Tvoje uronjene
u kristalne suze
što niz prljava lica naša teku
i čiste pore, dubinski i snažno...

Riječi su Tvoje svijeće
što nam svijetlo daju i put osvjetljuju
jer izgubljeni smo mi bez njih

Riječi su Tvoje cvijeće
u čijem se mirisu kupamo
da otklonimo trulež...

Riječi su Tvoje voda
živa voda, što teče iz Srca Tvoga
i život nam njome napajaš...

Riječi su Tvoje stopljene u pjesmu
Prožeta duhom Tvojim
naša je poezija duše...

Defton