29

četvrtak

rujan

2011

"DA LI SAM SVUDA DI SU MI TRAGOVI..."

Da li sam svuda gdje su mi tragovi. Ko zna s čim sam se spajao a nisam ga ni takao, možda sam boravio i u svom životu, možda postoje izvjesni znaci ili kao da je neko stran.
Ali ipak uz mene se može, mada je neobično.
Sa mnom je opasno ići, ja se nikada ne umaram.
Valjda sam jedini čovjek koji sumnja u sebe, sve češće mi se čini da nisam nikakav oblik već da slobodno jedrim kroz sopstvjeno pijanstvo-prepušten sunčevom vjetru, odlijevam se i dolijevam.
Ali ipak uz mene se može, mada je neobično.
Sa mnom je opasno htijeti, ja nikad ne odustajem.Neiskvaren iskustvom, poseban slučaj samoće.
Ponekad izmislim sadašnjost, da imam gdje da prenoćim.
I suviše sam vidio, da bih smio da tvrdim, mnogo toga sam saznao da bih imao ijedan dokaz ali ipak uz mene se može....

"O MENI SE NAJBOLJE BRINU ONI KOJI ME OSTAVLJAJU NA MIRU."

Miroslav Mika Antić

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.