28

četvrtak

svibanj

2009

Tuga dolazi kasnije

Jednom kad sve ovo sad
bude daleko
kad svane dan, i nestane mrak
kad dođe neko

I rasplete sve što veže me
sve niti ovog sna
možda tad ću ti priznati
koliko sam te voljela

Jednom kad mi sretnemo se
u vrevi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tad

I ako se ti osmjehneš mi
kao nekada
možda ti priznam
koliko sam te voljela

Možda ću tad reći ti sve ali danas
još ne
to ne rade velike djevojke ne, ne, ne
one tek nasmješe se i odu bez tuge
jer tuga dolazi kasnije
Jednom kad ti pogledaš
u oći moje
kad ponos više ne bude
igra za dvoje

Tad ćemo mi prićati
dugo ko nekada
i možda ti priznam
koliko sam te voljela

Tina Vukov

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.