minus40kg - kalorijski restoran

* Wok: Jaja i šparoge ... 380 kcal


10 dag jaja (2 kom., manja) ... 150
15 dag šparoga ... 30
5 dag kukuruznog kruha ... 110
0,1 dl maslinovog ulja ... 90
sol, šareni papar, češnjak, sušena rajčica

- dinstaj šparoge na češnjaku i maslinovom ulju
- dodaj umućena jaja, začini kako te volja
- sve serviraj na tostiranom kruhu

Imao sam prijedlog složenca u pećnici,
ali me žena otpilila slavodobitno mi spočitnuvši
moju višestruko opjevanu ljubav prema jednostavnosti.

Kao i uvijek, bila je u pravu,
ispalo je izvrsno ;)

P.S.
Da ne mislite da sam baš s kruške pao,
u ovoj konstelaciji zvijezda ona je radila obrok,
a ja sam "čitao novine u fotelji uz travaricu i led" :)))
Jasno, ima tu i prispodoba, ali vjerujem da ste ulovili nit.


20.05.2022.
komentiraj (6)


<< Arhiva >>