minus40kg - kalorijski restoran

* Oslić, bob i rotkvice/mladi luk ... 500 kcal

Oslić, bob i rotkvice

15 dag oslića
20 dag boba
10 dag rotkvica
0,2 dl maslinovog ulja
sol, tucana crvena ljuta paprika

- ispeci ribu gril tavici na malo ulja iz spreja
- skuhaj bob, dodaj rotkvicu, začini
- prelij s malo maslinovog ulja

Izvrstan obrok, baš ;)

Ne znam zašto, ali uvijek zaboravim dodati limun na oslića, a znam da to volim. Nema veze, tucanom crvenom ljutom paprikom sam ga malo požestio, i to mi je pasalo. Bob je super, ovaj je smrznut, što vjerojatno nije savršeno, ali lako moguće da je i bolje od svježeg koji od polja do mene stigne za dan, ili dva, dok je ovaj smrznuti vjerojatno zaleđen netom iza branja. I oslić je bio zaleđen. Rotkvica je ostatak od Uskrsa, a maslinovo s Brača, ali to i nije toliko bitno.

U ovoj varijanti sam ribu začinio namazom od maslina, a umjesto rotkvica je išao mladi luk.

Oslić, bob i mladi luk

Ovo je obrok koji predstavlja gastronomski završetak Uskrsa. Zadnje kuhano jaje, zadnje što je ostalo od izvrsne domaće sušene šunke, a tu je i namaz od maslina, integralni tost i ribana crvena rotkvica, uz malo maslinovog ulja.

Šunka, jaje, ...


P.S. Da nisam tašt, bedast, slab, ... tko bi me podnosio.


22.04.2017.
komentiraj (10)


<< Arhiva >>