minus40kg - kalorijski restoran

* Sir, pahuljice, kefir i crveni ribiz/aronija ... 480 kcal

Sir, pahuljice, ... crveni ribiz

10 dag svježeg kravljeg sira
5 dag zobenih pahuljica
2 dl kefira
10 dag crvenih ribiza / aronije

- sve umiješaj noć ranije

Ovo je zdrav doručak,
ali da fali slatkoga, bome fali ;)

Vjerojatno bi najbolje bilo dodati malo meda, ali moj je izbor da u ovom trenutku bude baš ovako. Ribiz je kiseo, dok je aronija izrazito opora, i pomalo suhaljive teksture. Korišteno je zaleđeno voće i čiste zobene pahuljice, koje nemaju veze s onim finim fit pahuljicama s čijih se kutija kočopere razgibane vitke cure. Ne kažem da su te druge pahuljice loše, ali nekako sam sumnjičav, za razliku od piljevinasto neatraktivnih zobenih i njima sličnih. Zašto je ovdje svježi kravlji sir? Samo zato što ne znam što bi drugo mogao staviti iz kategorije mesa i zamjena koje sukladno dijabetičkoj dijeti standardno idu u doručak, kao i u svaki drugi obrok. Ne treba ser te matrice držati kao pijan plota, ali ovo je sasvim pristojan pokušaj.

Jasno mi je da zdravi ljudi ne moraju ovako kombinirati, i valjda je svima razvidno da vas ne nastojim očarati svojim kulinarskim umijećem, tj. i ovo je još jedan sasvim običan svakodnevni obrok, po mom, gastronomska nula, alii nutritivna bomba ograničenih kalorija, pa je moj izbor vjerujem razumljiv.

Varijanta s aronijom, dan kasnije

Sir, pahuljice, ... aronija


P.S. Ovaj izbor između slatko ukusnog i onoga za što vjerujem da je zdravo pokušavam projicirati i na blog druženje, bar deklarativno, ali eto, kao i kod koječega drugoga, kod popuštanja inerciji najčešće se vadim da nije baš pravi trenutak za to, ali već sutra, bit će neki sasvim novi dan, i ja s njim, novi i pravi, ako, i dan i ja, tj. nadam se.


21.04.2017.
komentiraj (13)


<< Arhiva >>