MiniMaxine

subota, 16.06.2007.

Pljeskavica i pol. To je, navodno, pametnije od onog bureka.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Upržilo, ljudi moji.

Upržilo.

Upržio zvizdan sa nebesa, dosta mi ga je za neko vrijeme. Jučer nam propade završna fešta za 600 milozvučnih glasova zbog mrkle i naravno, pogrešne prognoze. Pa se nekolicina nas grčevito borila s viškom jestvina & pivstvina njami party dok nismo popadali s nogu wink. Koga zanimaju detalji, neka potraži ispod onog starog bureka, u komentarima.
Jedva sam došla kućici svojoj, teža za dva DVD-a za koje smo se borili i izborili ove sezone smijehsmijeh.
Otud i ova prva borba, zaslužili smo sav taj ratni plijen, da ča yes!!!
Volim vas i poštujem i ne pada mi na kraj pameti puštati vam išta od toga rofl.
DVD-i nisu isprženi, ali ne morate zbog toga vi ispaštati, nije neko vrijeme za to namcor.

Jer je upržilo za po...pržit, jelte.

Kako nema smisla podizati temperaturu u tako delikatnoj situaciji, mužić se dosjetio jadu - ma nek' prži onaj tko je plaćen za to kiss.

Teta Fadila cerek.

Rečeno - učinjeno.

Draga, dobra teta Fadila i barba Amil, kod njih je obično naš spas u zadnji čas, a uz ovo što vidite na slici ja skidoh 15 kila, pa vi odlučite jel' valja za proteinski un-dijetni dan yesyesyes. I još je, kao svaka prava, iskusna domaćica podviknula na tetu pržilicu da kakva je to mala pljeskavica i dodala još jednu, besplatnu, svojim starim mušterijama. Gdje toga ima?! Pa kod Fadile, eto njami. Pljeskavica i pol, doslovce.

Nisam imala što dodati ovoj lipoti, osim još zdravije zelene salatice & ajvara.

Uprženog smijeh.


Nego, ekipice moja, što se ljeto bliže primiče, ja sam vam u sve jadnijem psihofizičkom stanju. Ne šalim se, ozbiljno.
Vriti sam, skroz vriti. Potloh. Slijedi opisni prijevod s čakavskog, don't worry.
Nemojte mi se izvlačiti na "ne razumijem", a-a.
Teško mi je, sve mi je užasno teško i svi su mi teški, naročito ja lud.
Ne podnosim pržionu, što sam starija, sve mi je žešći taj osjećaj bang.
Tja, zimsko dijete...no

Bojim se što će biti s ovim blogom kad dođe ljeto, bojim se jer mi i ovakvo proljeće teško pada. Samo ću kukati i naricati, a neću imati kome. Svi se razlete po godišnjim odmorima, samo se ja razletim u komadićke no. Oj, bit' će tih NLO-a po cijeloj kući lud, moji životni supatnici već znaju i strepe. Zauzimaju obrambene položaje, kopaju rovove oko kuće i budno paze, jer nikad se ne zna kad ću izaći u revijalnom izdanju madpuknucuburninmad.
Pržim
ih na laganoj vatrici naughty.

eekBakterijaeek se samo smješka i trlja ručice.

Zato valja uvijek imati pri ruci 'ladno pivce za živce naughty.

Pa, živjeli i preživjeli prženja svake sorte!!!



wave

P.S. Bože, al' nadrobih slova & smajlova, a htjela sam samo maknuti onaj stari burek da pričamo ispod nečeg friškog.
Svašta.
Sorry, fakat mi je upržilo...
Još jedan pokušaj zatvaranja virtualnog gubeca,

wave
- 18:29 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.