MiniMaxine

petak, 01.06.2007.

U laži su kratke noge...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Get this widget | Share | Track details




...a moje su duge smijeh !!!

Nisam vam lagala kad sam obećala da ćete me najkasnije danas vidjeti & čuti na ovom blogu, zar ne? rofl

Ovaj post je ustvari ispričnica sa elementima sindroma "LAŽE K'O PAS!"

Ovo sam vam zaista ja, glasom i stasom. Ne Sedma Od Devet, nego jedna od pedeset!


I zato slijedi ISPRIČNICA:

Osam godina iz hobija radim ovo što vidite i čujete,

a momentalno imamo totalni stampedo, pa ne stignem ni kod sebe ni kod

vas napisati dvi - tri riči.

Ali, ljeto je, proći će smokin...


Pa kaže : "LAŽE K'O PAS!"

Ovih pedeset mi je obećalo linč ako ih spomenem na blogu, pa da spriječim nevolje, lažem k'o pas:

ovo je putujuća amaterska glumačka družina "Udri brigu na veselje"!


He, he, mo'š mislit...naughty...

Eto, sad sve znate, a ja jurim/žurim udrit tu brigu na veselje,


wave

- 15:09 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.