[tu pa tam]

....the final countdown.....

počelo je. ne big bradr nego big kauntdaun do 24.5 kada će sav moj srednjoškolski đir ljepo privest kraj i kada me škola maturom izbaci iz svoje potrošne zgrade i kada budem ko beskućnik na ulicama nju jorka lutala i ne znala u kojem prihvatilištu zvanom fakultetu posvetit cijeli život ko šatro svojoj profesiji. mda. stara se odma uvatila spike o odgovornosti i zrelosti...jer ona misli da biti 4razred znači bit odgovoran ko nona od 70.
cijelo to odbrojavanje mie prisjelo u učionici geografije sa sat i polnim monologom dragog razrednika koji je brijao o spikama da ukoliko netko ne donese do petka svjedođbu da će onda taj pojedinac obuć superman majcu (?) i onda će odletit doma po nju(?).
nasmijala sam se od muke.
od muke sam i prokrvarila...tako da spojimo li prvi dan škole i always ultra sa 3kapljice..što dobijemo?
razpiždenu mene koja je sjedeći u novo preofarbanoj učionici imala klaustrofobiju od samog pojma: maturantica/matura/i sve u tom paketu....mene koja je ko ris puhala na neboge male prvašiće koji su mi se bacali pod nogama jer ne znaju di bi sami sa sobom...mene koa se svaki put prestrašila opet iznova kada bi pogledala u porculansko lutkarski look jedne cure( ma nemoš tako )... mene koja je htjela curu ispred sebe najradie odalamit kada je počela sa šprehama kad sam je čiste pristojnosti radi pitala di je bila:"hihihi*glupi smijeh* svuda samo ne doma..samo reci i tamo sam bila!hihi*opet glupi smijeh*"...pitala bih je: "u penisu?" al bojim se iskrenosti njenih odgovora.
uza sve još me čeka S...kojem se unapried ispričavam na gnjevnim ispadima koje može danas očekivat. btw: to e dečko koji je do dana današnjeg bez obzira na sve kršćanske privilegije živio u uvjerenju da je u bibliji evu ugrizla zmija i da je onda eva umrla.mda.....nevermajnd:)
razpiždena ja je meditirala cijeli dan u školi čekajući nešto nedočekano..i skoro se potukla sa automatom koji šatro izbaci kolu ako mu daš 5kuna. naš zao automat mie ukrao tih 5kuna. dabogda više nikad kolu izdrko van.
izdržala sam swe... jer ja sam fanki manijak-živim brzo i ne gubim dah tttrt aj get d bam:)
stojim na fakin tržnici i razmišljam o životu izvan opatije...letim preko ceste u bus i sjedam na stolicu...i zamalo ne sjednem pod stolicu od neugodnog mirisa koji me okružio i opkolio mi sve nosne šupljine.
vozim se tako negdje par minuta da bi mi neka krawa koja se do tad izguštirala nad cijelom situacijom...rekla da sjedim na istom mjestu di e maloprie bio neki popišani/ukakani/ništa mirišljavo nit higjenski- starac.
ljepo sam po propisima opsovala swe sha se opsovat moglo i dobrih 10 minuta se ko freak njušila jer sam imala paniku da miris nie upio se kroz moju robu. klinke ufurane u prvi dan škole tralalala....gledale su me ko da sam idiot.e pa nek znaju s kim su u školi.
zatim sam razpiždena/ razkrvavljena ich išla glumit uzornu učenicu i sa hodakicom kupovat ono vrlo bitno: bilježnice.
do krvi. to je izraz koji opisuje moju borbu sa nekom krawom nad policama bilježnica. nakon duge borbe...zahvaljujući mome četverogodišnjem iskustvu..ona je otišla podvijena repa a ja punih vrećica bilježnica u nekim tamnim tonovima koje samo sha nisu razvalile jadnu vrećicu od 30lipa. al neka. svojim hodom i tegljenjem i prebacivanjem bilježnica iz ljeve u desnu..davala sam dojam da jedva čekam počet učit iz tih istih tamnih teka.
ko da sam kosac u seriji"tko živ tko mrtav" i u crnu teku budem bilježila sve svoe one koima pokupim dušu. sutra si bilježim svoju dušu kada sat i pol budem slušala melodiozni koncentraciono-logorski njemački jezik.
.....al bilo je ljepo opet vidjet wece papir u ženskim odajama:)
Image Hosted by ImageShack.us

05.09.2005. u 16:05 | 18 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com