[tu pa tam]

¤¤...ti nisi julia ja nisam romeo..noćas sam nešto gadno pojeo¤¤

kako onoZnamoShta a ne spominjemo to još na glas..počinje već u ponedjeljak i kako nam je svima muka sha je ovo grejt ljeto već završilo taman kada smo se ufurali u tu shemu....e pa onda smo odlučili ovaj vikend iskoristit do jaja na oko :)
jučer smo bili u booki (pa onaj upad s konzumacijom od 15kuna vam nie trebao) i poneseni neznam ni ja kojom atmosferom proučavali smo svoje prste na rukama i osmišljavali svakakve neznam ni ja trikove tipa: "a možeš li ti to?"...i tako:)) uglavnom..u kratki crtama bilo je 2fakbL:)
i opet smo hoha i ja posvjedočile jednom od gorih upada sa muške strane.
sjedimo za šankom i tralalala....i dođe neki tip malo bacajući rastom na pigmejca srednjih godina..
i mlatara po zraku sa 20kuna u ruci...i sad započinje spika:))
" oprostite mlade dame na smetnji, ali baš sam se pitao da li bi jedna od vas dvjie gospodične možda htjela popiti kakvu piće besplatno ( tu malo jače mi mlatne sa 20kuna pred facom)?"
er...ne? ko prvo..moraš bit defektno jadan da dođeš među dve cure sa 20kuna i u biti tražiš da se nas dvije odlučimo koja će biti očajnija i prihvatit tu tvoju patetičnu ponudu..
..a s druge strane...osjećale smo se ko neke djeve iz srednjeg vijeka sa tim njegovim :mlade dame/gospodične. da jesmo....već bi nas neki hrabri vitez spasio tog jadnog trubadura pa bi odjahali u zalazak sunca:))
stvarno ne znam koji je penis tim današnjim muškim upadima. daite budite malo originalni:)
ovo su recimo primjerci koje bi trebalo zakonom istrijebit i izbacit iz uporabe...il takve dečke upisat na tečaj lijepog ponašanja:)) uostalom..muka mie i pomisliti da postoje cure koje bi pale na ovakva glupe fore:)

Zašto ne iznenadiš svoje cimerice tako da se večeras ne vratiš u stan.
- Vauuu! Jesu li prave?
- Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled, ili da ponovo uđem?
- Imam još samo par dana života...
- Hej mala, 'si za pizzu i jebačinu?
(nakon šamara)
- Hej! Što nije u redu? Ne voliš pizzu?
- Lijepe cipele! Jesi li za jednu jebačinu?
(lupi se po nozi malo iznad koljena)
- Ti samo misliš da je ovo moja noga.
- Mogu li ti kupiti piće ili želiš samo novac?
- Jebi me ako sam u krivu, ali nije li tvoje ime Getruda?
- Bond. James Bond.
- Fuj. Neko je prdnuo. Haj'mo na zrak.
- Budi jedinstvena i različita - reci DA
- Oprosti, možeš li mi razmijeniti tisuću maraka?
- Moje ime je _____, ali možeš me zvati sutra.
- U redu, ali 50 eura je moja posljednja ponuda
- Ja kupujem Playboy samo zbog članaka.
- Prijatelji me zovu Djed Mraz. Hoćeš li mi sjediti u krilu?
- Znaš li osnovnu razliku između seksa i razgovora?
- Ne.
- Hajdemo onda u moju sobu razgovarati.
- Moram izbaciti malo svoje sperme. Mogu li upotrijebiti tvoje tijelo za to?
- Gospođice, ako ste izgubili svoju nevinost, mogu li mi dati kutijicu u kojoj ste ju čuvali
- Noge te bole zato što si cijelu noć trčala kroz moje snove
- Vjeruješ li u pomaganje beskućnicima?
- Da.
- Onda me vodi svojoj kući!
- Hej mala, želiš li da ti škakljam pupak iznutra?
- Želiš li vidjeti nešto zbila nateklo?
- Ta haljina bi izgledala vrlo lijepo na podu pokraj mog kreveta
- Nismo li ti ja išli u različite škole zajedno?
- Novi sam u gradu. Možeš li mi pokazati put do tvoga stana?
- Bok. Moje ime je ....... Kako ti se sviđam dosad?
- Imaš li gumice kod kuće ili da stanemo negdje da ih kupim?
- Kladim se u pedeset maraka da ti mogu skinuti odjeću za trideset sekundi.
- To što si mi rekla "da odjebem", znači li to "ne"?
-Super ti je majica! Ajde da provjerimo kako bi stajala na stolici pokraj mog kreveta?
-nas sto bi ti super stajalo? JA!!
-Ja se tebi svidjam a ti meni?
-lutko iz kojeg si ti izloga pobjegla?

¤jezovito jednostavno jezovito¤
i fala mojoj brižnoj mami koa meni uvijek napravi fine i hranjive doručke u 11.30...kobasice/ senf i neki povrtni mix u padeli:) nema boljeg mirisa od senfa kada se pospana dovučeš u kuhinju:)
bljaak. ae ae. doviđorno.
Image Hosted by ImageShack.us

03.09.2005. u 14:33 | 28 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com