As a spider comes and looks at you like an enemy You Wonder

nedjelja, 01.04.2007.

zapravo.sve je tuzhno.



Što mogu kad nisam ekstrovertirana osoba.
Ne volim mjesta s puno ljudi i buke.
Što mogu kad radije provodim vrijeme čitajući knjigu, nego na nekom zadimljenom mjestu prepunom ljudi čija imena ne znam.
I to se ne odnosi na koncerte( pravim iznimku jer to je nešto što volim)

volim uživati u tišini koja katkad zaglušuje.
volim osluškivati zvukove ,iako sam strašljivo biće.
i volim biti na suncem obasjanom zraku i uživati u netaknutoj prirodi.
sjediti na obali...
i volim biti s Njim.

U glavi odvrtim svoj film.
I onda mi se čini da oni koji bi trebali znati što je bilo u filmu, jednostavno znaju.
Ali svjesna sam toga da oni to ipak ne znaju.

i zavaravam se da mogu odgovoriti na svako pitanje, pa čak i na ono koje nije postavljeno.
Ali znam da to nije istina. To jedna od mojih iluzija.
I možda se lakše izražavam pisanjem ,iako je to linija manjeg otpora. Da, znam.

Ali ja na taj načn ne pokušavam komunicirati s drugima, jer mnogo toga što je nekim drugima bilo upućeno ,baš je i napisano zato što sam znala da ti koji bi trebali, neće pročitati.
I tako je i trebalo biti.

I ja, koja slovim bez dlake na jeziku...u nekim situacijama jednostavno riječi ne izlaze. Kao da je netko bacio kletvu koja sprječava da išta kažem.

ili ako riječi ipak izađu, budu one što moje cijelo biche uopche ne misli.

i vrijeme ne mozhes vratiti, rijechi ne mozhes povuchi.
pa chak ni one neizgovorene.
one lebde u zraku. tu oko mene.
i potrebno ih je samo dohvatiti.

i shto sad. koji je moj slijedechi potez.
ne, ja ne znam.
i ne idem po crti.
i mrizm tu opchenitu zacrtanost.

ali ne mrzim ljude koje to chine.i one koje tako zhive. i ne, ja ih ne osudjujem.jer oni su tako navikli, tradicija, odgoj je uchinio svoje.
i ne kazhem da svi mogu razumjeti moje stajalishte i ja to ni ne trazhim.
vishe me razocharaju oni koji su imali drugachije razmishljanje, koji nisu htjeli postati robovi navike...i na kraju ih zhivotne situacije dovedu do toga.
i ne znam zastho me to uopche tangira.
ali eto, izgleda da sam empathichna shto se tiche onog dijela u kojem su neki drugi izdali sebe...

i ne zhelim ni u jednom trenutku biti jedna od njih, ona koja je izdala sebe.

i stho rechi na kraju.

ja sam osoba koja je u svakom smislu kontradiktorna, a kroz zhivot zheli biti dosljedna. i evo ti vec prve kontradiktornosti.
osoba kojoj dosljednost znachi u onom smislu da ne izda svoje ideale iz mladosti jer to znachi za nju smrt.smrt svojeg ja.


Close your eyes
I will free your mind, you're free to fly
This song is my anthem,
And it makes up my ideals
And who I am
As benefitted from all my cleverly planned meals
All my cleverly planned meals


01.04.2007. u 17:31 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (3)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Travanj 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Postovi koje pišem su jedan dio moje ionako kompleksne ličnosti,moje gluposti, moja razmišljanja.
Cijena ulaska je da ostavite RAZUM, nije za svakoga, kao što Hesse jednom davno reče.


Image Hosted by ImageShack.us





-izgubljena u svojim mislima
-sarkastichna, ironichna
-emocionalno disfunkcionalna
-21 godišnje veliko dijete
-osoba koja voli crvenu i crnu boju
-chitat knjige
-pisce E.A.Poe i Baudelairea, Tolkiena i Hessea...
-ona koja voli čokoladu
-i koja voli Alpe, nadasve i jedno mjesto još više
-i neke osobe uz koje se osjeća cjelovitim bichem
-i neke pjesme koje čine njen dan potpunim kad ih čuje






"Život je priča
koju idiot priča
puna KRIKA i BIJESA
a ne znači NIŠTA"
W.Faulkner


Bright Eyes - Middleman

I traveled though the atmosphere as a wall of feedback climbed
The pegs were gold, the band was old, they played in half time
Now every dream gets whittled down just like every fool gets wise
You will never reap of any seed deprived of sunlight

So I have become the middleman
The gray areas are mine
The in-between, the absentee
Is a beautiful disguise

So I keep my footlights shining bright just like I keep my exits wide
Because I never know when it's time to go, it's too crowded now inside
The dead can hide beneath the ground and the birds can always fly
But the rest of us do what we must in constant compromise

So I have become the middleman
The gray areas are fine
The "I don't know," the "maybe so"
Is the only real reply
It is the only true reply

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


We were tight
But it falls apart
As silver turns to blue
Waxing with a candlelight
And burning just for you
Allocate your sentiment
And stick it in a box
I've never been an extrovert
But i'm still breathing



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us