Mia-go away!

četvrtak, 20.04.2006.

Neznam šta bi rekla...čitala sam neke postove i to je baš tužno sve zajedno....istina, anoreksija vodi bulimiji u većini slučajeva, jer ako se stalno odričeš hrane moraš jednom posustati i onda se javlja onaj osjećaj krivice, i povraćanje....najgore od svega, ja nakon nekog vremena apstinencije zaboravim na zlo bulimije, u stilu, neće mi ništa biti ako to opet napravim-pa ne radim to svaki dan! I onda mi nakon dan-dva(kao npr.danas) bude žao...ali jebiga....Mia kao da me drži i sprečava da budem sretna....nekoliko dana prođu, sve super, a onda nakon toga...neka depresija bez razloga. I onda moje povraćanje koje je sad možda tek tako-da imam razloga biti u depresiji. Jer vjerujem da inače nemam. Neznam,dal se ikad itko osjeća tužno bez razloga? Ja imam užasne promjene raspoloženja;pola sata sreće kojih poklopi pola sata bediranja. A neznam zašto i to je najtužnije. Neka melankonija. Vidim da na svim postovima ima uspona i padova; oko ane i mije sve se vrti. Zašto? Voljela bi da to znam a vjerujem i još mnogi drugi. Možda da znamo razlog mogli bi i prestati s time? Neznam. Malo sam izgubljena u zadnje vrijeme. Nekad kao da nemam poticaj za ništa...a to je najgore. Jer čovjek bez želja,poticaja,motiva....kao da je mrtav čovjek.

- 09:50 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ana i Mia kao najbolje prijateljice? Nije mi jasno kako ti prijatelj može biti netko tko ti zabija nož u leđa?!! Ja i njih dvije nikada se nismo slagale...

Linkovi