Mia-go away!

četvrtak, 30.03.2006.

Baš sam ljuta na sebe;da,opet sam povraćala. Zato jer sam se nešto iznervirala na dečka, sebe, život i sve zajedno;pala sam u neku depru šta ću nakon faxa, šta ću ovo ljeto, dal da radim ili ne, jer ovo mi je kao zadnje slobodno ljeto (4-ta sam god.) i sve tako nešto;pa još i taj moj dečko koji je nezreo ko zelena jabuka i ništa ne kuži...neznam, ne volim ne ambiciozne ljude. A on je baš takav. A ja sam upravo suprotno, a on kao da me sputava. Šta se tiče svega;i izlaženja, i svega. A volim ga. Ima tu i puno lijepih stvari, a i nekih...neznam, kad gledam malo dugoročnije u budućnost,i ne tako lijepih. I tako da sve to zajedno me nekako izbediralo,pa onda još opet moram učit i ne smijem gubit dane a danas sam izgubila dan...i sve je to bilo riješeno nad wc školjkom. To više nema veze ni s dijetom ni mršavljenjem! To i je najgore kod bulimije; jedemo jer smo nervozni (zato jer smo si zabranili jesti ili iz ko zna kakvih razloga) ne želimo se debljati a jedemo pa povraćamo; nakon nekog vremena hrana postaje lijek za frustracije a povraćanje lijek za frustracije nakon konzumiranja hrane...i onda nakon toga je sve super jer nemamo više energije, a nerviranje i bediranje traži energiju. Onda grižnja savijesti. I onda to pređe u naviku. Više ni ne razmišljam o dijetama a povraćam. Valjda je to neki proces. Sada sam baš smirena i razmišljam kako to više neću tako. HA HA HA! Al taj osjećaj kad ti je već pun k. svega; osjećaj da te boli k. šta će biti s tobom i živo ti se jebe za zdravlje kad je ionako sve u k. pa onda ideš povraćat....i onda kad to napraviš te više nije briga za sve;da, ali nakon jebanja nema kajanja. Malo prostačim danas jer sam nervozna. Al ne smetaaaaa...
I trebala bi nazvat debila od dečka al mi se neda; sere mi se trenutačno od njega. Kad je on u k. (svakih par dana) onda je cijeli svijet u k., svi su protiv njega, jadan, neshvaćen, buntovnik bez razloga i onda ja satima i satima raspravljam i analiziram i glumim psihjatra i rame za plakanje i ostale pizdarije, tolko sam već energije potrošila na njega da bi mogla osvjetljavat Las vegas 3 dana! A kad sam ja neš u bedu, onda je to jako čudno, onda su to gluposti,onda ja pričam gluposti i to je njemu smiješno;a kakvu tek izuzetnu sposobnost ima da to nekako okrene na sbe i naduri se...muško!:) Dobro,nisam ni ja neki šećer i znam bit katastrofa sa svojim glupostima ali ako ja mogu biti psihijatar može i on! I dosta o njemu.

Da, ovaj zadnji komentar mi nije baš jasan pa ako anonimna autorica opet svrati nek mi malo pojasni...

- 00:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ana i Mia kao najbolje prijateljice? Nije mi jasno kako ti prijatelj može biti netko tko ti zabija nož u leđa?!! Ja i njih dvije nikada se nismo slagale...

Linkovi