let u boji naopačke

Silencio baš večeras


Zar ne postaje povjetarca negdje izvan prozora,
Tamo gdje zirkam kad mi nije zadan oblik ulica
Nego postojim Gradom kao fluid njegovih skretanja,
Nikad uprazno,
Nekad nastojim hoditi i ne misliti,
A nekad sam taoc vlastitih bijegova,
Ulicama moga Grada
Nocas ne pjevaju..


I

26.06.2019. srijeda

- Gukni golube (3) - Misli na drvo - #
Sjaj

U samouvjerenom jutru
Vrijeme se vratilo unatrag
Kao da nije razmišljalo o drugoj opciji,
Kao da su gorile neke vatre
I sramili smo se svojih ranih tridesetih,
Pred nasmijanim licima mornara
nismo znali da oni ostaju istih godina
dok mi prolazimo,
Oči su nam ostale iste,
Mislim,
Dok te zagledam dvadeset godina poslije sadašnjosti,
Oči su ti sjajne, isto žive,
I reci mi,
kako onda
Da preživim sadašnjost?

21.06.2019. petak

- Gukni golube (3) - Misli na drvo - #
Spasi me od vrućine


Umorim se,
Kad dan završava,
Prebrajam korake i stepenice,
I odustajem od življenja,
Ne plačem za onda
Kad je to bio početak
Noći,
Ne plačem za onda
Kada se više nigdje
Ne mogu vratiti,
Gledam
Kako rogač njiše lišće
Pred cvjetanje,
I čini mi se
Da je seksualnost
Ključ svake priče,
I propalog braka,
I ljetne hladovine

17.06.2019. ponedjeljak

- Gukni golube (2) - Misli na drvo - #
kad ne ide kako hoćeš

lakše mi je utopiti dan,
nego ga zbrojiti na kraju,
kad povlačim crtu
uvijek želim ostati
makar prstima blizu nje,
ali lakše mi je utopiti dan,
nego ga milovati
i priznati si slabosti,
najlakše je
utopiti dan
kao da sam poplavila od nedisanja,
a nisam,
disala sam
i poplavila

14.06.2019. petak

- Gukni golube (3) - Misli na drvo - #
Svijet u kojem živimo - tren
Na Pilama,
Na ulazu u Grad
Jedan stari čovjek nekad sjedi
S kartonskom kutijom
Punom šarenih buketa poljskog cvijeća,
Žuta žuka, ružičaste zijevalice i zeleno lišće pitospora,
Stručak ljeta,
Želim kupiti jedan,
Grbavim mi prstima nudi dva,
Uzimam,
Kaže 'to vam je iz Župe, iz Župe, znate,
I Bog vam dao zdravlja,'
'I vama,' odzdravljam,
Mislim kako radi da bi preživio
U sedamdesetima, ili kasnije,
I mislim
Kako je proljeće u Župi tako lijepo,
Kada mi prolaznik dobacuje:
'Kupili ste mu cvijeće,
Učinili ste dobro djelo!'
Pod vrućim ljetnim suncem
Odjednom mi je i toplo i hladno istovremeno,
Jer nema ljepše stvari u životu nego brati cvijeće
I nema gore stvari
Čekati da ti ga netko kupi
Da bi barem
Preživio.

08.06.2019. subota

- Gukni golube (2) - Misli na drvo - #
Kao hrana
Nekad
Kad svoju ranjivost izložim svijetu posve krvavu,
Kao odrezak rare,
Kao carpaccio,
Kao sushi,
Nekad
Kad se ohrabrim biti sirova i gola,
Nekad
Svijet me gleda i smiješi se
I kaže da me voli,
Iako se možda ne sjećam
Tog trenutka ogoljenja,
Tog skidanja odjeće,
Tog pretjeranog vina,
Nekad,
Kad si dopustim biti kakva jesam
Svijet me ne mrzi
I budem sretna,
Nekad
Kad iskrenost prevladava,
Danima valovi udaraju o stijene
I pjevaju o obali s druge strane
Kao da je bliže
Nego što jest.

04.06.2019. utorak

- Gukni golube (5) - Misli na drvo - #