let u boji naopačke

S tobom


Joj,
Ja bi da sam s tobom,
Bez karme,
I bez odmazde,
Joj,
Ja bi da sam s tobom
Negdje na putu
Gdje ne znamo gdje smo
Samo nas dvoje.
Joj,
Ja bi da sam s tobom
Kako te ZAMIŠLJAM.

(A ne kako jesi.)

27.04.2019. subota

- Gukni golube (1) - Misli na drvo - #
Malo kratka
Plaši te moj smijeh
Kad nije u kontroliranim uvjetima,
Ali ja ne znam kako biti
Dobra statistika
I uvijek malo rokcem kada se smijem,
Tako nezgodno za izmjeru,
Ne stojim mirno naspram zlatnog tega
Kad poželiš,
Nekad ti je bilo simpaticno,
A sada samo vidis
Kako kažem u pola kile
Tko sam to stvarno,
Jer važnije je sad nego onda
Da kupiš bajku,

Ali bitanga se ne prodaje.

26.04.2019. petak

- Gukni golube (0) - Misli na drvo - #
Sve

Kao južina
Ore se slutnje
I vijorimo
Kao drvca pred proljece
I krvarimo
Na sve krajeve,
Ali pravimo se
Da dobro je,
Zaljepi me
Kao flaster
Preko svake preglasne istine,
Pravi se
Da istina je samo ono sto cujes
Dok ti sapcem
Da volim kao prije
I da ništa se promijenilo nije,
Znaj
Vrijeme je samo lijek
I prolazi
Obecavajuce

23.04.2019. utorak

- Gukni golube (1) - Misli na drvo - #
Suck it up, kiddo


Na skali do deset
Odbrajas do šest
Jer si tako preko ruba
Preko kojeg ne moraš gledati.
Ne moraš uzdahnuti,
Ne moraš zadiviti,
Ne moraš povratiti.
Tu si,
Siguran na šest od deset
Jer si preko raspadanja
A i uvijek može bolje,
Ne moraš
Zaplesati nogicama
Da se ista desi.
Na šest od deset
Sve je sigurno,
Dovoljno,
Da cimnes glavom
I pristanes
Bez da ti se dlanovi oznoje.
Na šest od deset
Zaustavljena
Gubim centimetre duše,
Kao da sve što ću ikada napraviti
Neće biti dovoljno
Da se popnem
Uz strmine tvog
Nemastovitog življenja,
Jama koju sam
Sama sebi iskopala.

20.04.2019. subota

- Gukni golube (0) - Misli na drvo - #
Biti

Onkraj temelja
Kad pukneš
Kao krševita stijena
Pa ti pukotinama teče
I voda i praznina
I ne znaš
Koja je san a koja java,
Niti kolika je šupljina,

Onkraj temelja
Kad te golica po stopalima
Lišće koje opada,
A ne znaš
Koja ti je grana živa
A koja suha,

Onkraj temelja
Kad nestane puta pod nogama,
Mjesto ti je sada i tu,
Gdje ti ustreptalo korijenje
Traži sunca, kiše i kisika,
Ne boj se:
Drugdje te ne traže.

***otvori prozore svoje kuće.


16.04.2019. utorak

- Gukni golube (0) - Misli na drvo - #
skoči u vatru

male crne rupe
u našoj podsvijesti
otkrivaju
kako nismo uživali
u dubini
kojoj se dalo sunovratiti,
umjesto
bježali smo
od suncem opaljenih obruba
kao od rasplamsale vatre
niti na tren ne pomišljajući
da možemo
podnijeti vrućinu
vlastitosti
uronjene u kipući
život,

a možda smo isto mogli,
znaš?

zaboravi plikove.

13.04.2019. subota

- Gukni golube (0) - Misli na drvo - #
nanoscent


mais la terre sans toi c'est petit


malecka sam,
kao beba koja će tek krenuti ružičastoj budućnosti,
gegam se na oksicama pokušavajući ophodati krug
ali sve kružnice ovog svijeta
imaju isti centar kojem padam,
jedna točka
koja nije uvijek centar
to si ti,
onaj korijen kojem težim
ona mrlja kojoj spadam
onaj grob kojem pripadam,
ono bez čega nemam balansa,
fin de chemin

rubovi se gibaju
i orkestar ludira,
stvarnost nas giba,
mrzim i volim dok stojim nepomična,
idem i dolazim dok guglam,
prolazim i odlazim dok razmišljam,
nije kraj,
nije kraj,
i zemlja ne može biti premala.

09.04.2019. utorak

- Gukni golube (0) - Misli na drvo - #
ohani od interneta


strah je zelen,
isto kao mir,
ali ne iste nijanse,
nije kao livada poslije kiše,
maslinik u proljeće
ili grmlje kraj ceste,
strah je dubok
kao umirući čempresi,
kao šuma poslije poplave,
kao sagnjeli buket,
strah je ljepljiv na prstima,
blijed na obrazima,
težak na rubovima usana,
strah je suza
koja se da, a ne da,
strah je zelen,
isto kao mir,
rađa se iz razmišljanja.

09.04.2019. utorak

- Gukni golube (0) - Misli na drvo - #
koža

'bit ce sve dobro'
kažeš,
dok ti se koža ljušti
svih pitanja
koja se nisi usudio pitati
godinama,
kao ožiljcima,
brojim ti popucale kapilare u ranama,
'ne ljušti kraste',
govorila je moja mama,
a želim
noktima ti odrati bescijenje
kojem se prepuštaš.
'bojim se'
ne izgovaram,
jer onda bi znao
da nas koža drži skupa,
a ti ne misliš o stvarima
na taj način.
možda je tako i bolje.

09.04.2019. utorak

- Gukni golube (0) - Misli na drvo - #
Čuvaj mi leđa

Kad mi se Njegova mala leđa
Učine tako velikim
Naspram Njenih malih leđa,
Shvatim sa mi Stvarno Veliki
Imamo strašan posao
Čuvati ih.

07.04.2019. nedjelja

- Gukni golube (2) - Misli na drvo - #