petak, 13.06.2008.

Nonononononononooooooooooogomet...


prijatelj (nisam ga vidio majkemi)


Čovječe, koji smo MI HRVATI luđaci za tim nogometom... Kaj nas sad briga kaj je benza poskupila, struja nam ide gore, a sezona trešanja je pri kraju... Nama je jedino bitno dal imamo kartu za tekmu, dal ćemo dobit slobodno na poslu i dal će Budan opet igrat nakon onoga kaj je napravil sa Austrijom...

Pročital sam u večernjaku jučer jedan komentar koji veli da Mesić i Sanader daju izjave o tekmama zato da nebi morali davat izjave o krizi u zemlji.. Živa istina..

Al, koga briga?! Novine ionak kupujem samo zbog vatrenih...

- 15:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.06.2008.

Kategorija: superteška


spašava živote


Samo da obavjestim štovano čitateljstvo (a naročito roditelje koji me nisu dugo vidjeli) da se borba sa kilama nastavlja i da one pobjeđuju.. Ali nedam se ja!!

BTW, zadnji tjedan mi dan izgleda ovak: 4 sata vožnje, 2 sata po raznim birtijama, 2 sata posla, 4 sata nogometa i ostatak spavanja.. To je ujedno i razlog ove lagane neaktivnosti...

- 20:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 07.06.2008.

Back to the Future


kak ono vele oni bez mašte??? ...bez naslova...


Jedna stvar me muči već duže vrijeme, pa se malo zamislite oko ovoga...

Dal vjerujete da postoji stroj za putovanje kroz vrijeme? Ne? Ni ja ne vjerujem!

Dal vjerujete da će ga ljudi ikada uspjet napravit? Ja vjerujem da hoće, neznam kad, ali znam da sigurno hoće.. Možda za pedeset godina, možda za petsto, ali ziher će ga izumit..

E sad, ako ga izume čak za tisuću godina od danas, to znači da se mogu bez problema vratiti u današnje vrijeme i promatrati nas kaj sad delamo. Mogu vidjeti SVE. Vide oni ko nos kopa, ko pljuje po cesti, ko baca papiriće od bombona, ko krade, a ko laže..

Zar to nije zanimljivo?? Danas kad napravite nekaj kaj nebi baš trebalo, razmislite si malo ko to gleda, snima i sudi nam... Možda sam se prije dvajstpet godina već vratio u današnjost i editirao ovaj post da nebi vama otkrio velku tajnu konstante prostor-vrijeme?!!

- 15:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 04.06.2008.

Zar u ovo doba dana??


krv radnička


Ako sam na nekaj alergičan, onda je to kad su ljudi hipohondri u mladosti..

Nemrem shvatit ljude u dvadesetima ili tridesetima kada:
- Nose u sred ljeta ispod kratke majice još jednu kratku majicu da se nebi prehladili
- Ne jedu sladoled po zimi zato kaj će dobit upalu grla
- Ne spuštaju prozor u autu na plus 40 jer će ih propuhat
- Ne kupaju se u moru ak voda nije prek 25 stupnjeva
- Gule koru od jabuke zato kaj je u njoj najviše otrova
- U svakoj prostoriji provjeravaju da nije propuh jer će ih ukočit

Nemrem se sjetit više, al našlo bi se još dost toga (slobodno dodajte vi ah čitaoci dragi)..

- 11:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.06.2008.

Reciklaža


kućica najvrijednijeg praščića


Jesam vam već rekao da smo žena i ja ozbiljno zaraženi virusom reciklaže i navučeni na strogo odvajanje otpada? Nisam? Živa istina!

Neznam točno otkad ali već stvarno dugo, nas dvoje uredno skupljamo, razvrstavamo i bacamo razno smeće, od biološkog (kompost), papirnatog (papir, ne?), plastike, stakla bijelog, stakla zelenog, stakla ostalog, baterija, motornog ulja, krupnog otpada, itd...

U tu reciklažu spada i odvajanje starog kruha koji se, kad se napuni vrećica, objesi na kontejner, pa ga neka bakica pobere za kokoši.. Isto tak, ona voda kaj ostane u čašama ili ona kad se mjenja filter na briti se koristi za zaljevanje cvjeća..

Često imamo situacije kad se ja zaboravim, pa moram iz kante za smeće izvaditi nekaj kaj tam nebi trebalo biti (novo životinjsko carstvo ima jedan papir za recikliranje, a drugi za smeće, tu se uvjek zajebem). Na poslu imam puni ormar raznoraznih flaša od vode, sokova ili jogurta.. Doma nam je jedan balkon konstantno zatrpan raznim vrećicama u kojima je otpad sortiran..

Tu i tamo se nađu neki zlobnici koji kažu da se u našem selu opće ne odvaja to smeće, nego da je to sve osmišljeno samo da nam zmaže oči, ali mi u to čvrsto odbijamo povjerovati! Odvajamo i odvajat ćemo dok smo živi!! A onda će nastavit odvajat naš Jožica!!!

Samo da kažem da nas nije obeshrabrio ni lik koji JE ZAPOSLEN u reciklažnom dvorištu, a koji nam je prilikom zadnje posjete rekao: Ajooooj, šta vi to čuvate, pa ja to sve kod sebe u grmlje pobacam...

- 22:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>