Triatlon i dugoprugaško trčanje

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O trčanju i triatlonu plivanju i bicikliranju.
O zdravom načinu života, zdravoj prehrani i vitkoj liniji.
O načinu treninga, treninzima i utrkama.
Sve što vas zanima slobodno pitajte !

Moj osobni maill!
Službeni mail ZL!

Korisni tekstovi :

Tajne života i zdravlja
Srce od litre i pol
Najbolja investicija
Programi trčanja
Trčanje i ozljede
50.000 kilometara
Duhovnost i trčanje
Tablica hrane
Kako podesiti bicikl
Kalkulator trčanja

Forumi :

Atletski forum
Maraton na forumu

Strani linkovi :

IAAF
Triatlon savezi
Svjetski maratoni
Marathonguide
Runnersweb
Tekaški forum

Maratonac
(Časopis)

Linkovi
Moj osobni mail
Službeni mail ZL


Rezultati zimske lige


2.kolo 07/08. fotke

Blog.hr
Forum.hr

Moj drugi blog

Friške vijesti
Glas Istre
Novi list

Vrijeme danas
Vrijeme sutra
7 dana

Triatlon klubovi :
TK Rival
TK Zrinski
TK Zagreb
TK Split
Triatlon savez

Triatlonci :
Iva Tomić
Dejan Patrčević
Željka Šaban
Andrej Vištica
Matija Milovan
IRON ije
Tijardović
Lima
Ironmoon

Trkački klubovi :
KCBT Bribir 1288
AK Sljeme
AK Sinj
Marathon 95
Kastav maraton
MK Umag

Sportske stranice :
Utrke.net
Adventure sport
Hermes
Utrke
Trickeri
Erik Brec

Sportski blogeri :
Forrest Gump
Profesor
Kizo
Big river
Run to hills
TK Rival blog
Saša
MTB Planet
Welcome2
Zgubidanije
Gogo
Murinjo
HR atletika
Miško

Ostali blogeri :
engleska keramika
Matejac
Eurosmijeh
Nostalgični
Borut
Brod u boci

Planinari :
Sveti Ilija
Da_vinci
šumarKA

Radio maximumRadio maximum4. koloEkipe

Rezultati :
Duatlon liga

Od 15.12.2005.

Free Web Counter



Moje utrke
(arhiva postova)


6. Riječki polumaraton
Plivački maraton Rabac
Novigradski triatlon
Kastafski kros 2007.
22. Plitvički maraton
Rovinjski polumaraton
3. Zekina utrka
Turopoljska trka
Uljanik 2006.
Mošćenička draga
Ekipni triatlon Rabac
Triatlon Rovinj
Pazin Učka
Miting veterana
Aquatlon Pula
Rabac
Učka
Kastafski kros
Bribir
4.kolo duatlon lige
Mihanović kup

28.12.2007., petak

Trčimo dalje ...

Već dugi niz godina Božićnje-Novogodišnji blagdani su za mene vrlo frustrirajući iz raznoraznih razloga ... nije da ih ne volim i da im se ne veselim, ali ... uvijek me nekakvo zlo snađe ...

Tako je bilo i ove godine ... nakon prošlonedjeljnog laganog treninga, kojemu je doduše prethodio jaki subotnji, obnovio sam ozljedu koljena koja me nije mučila punih osam mjeseci. Nakon toga, imao sam ubitačni badnjak na poslu, a na sam Božić, zdrmala me takva viroza, da sam se navečer dva puta rušio u nesvijest sa temperaturom od 40 stupnjeva ...
No svako čudo za tri dana, tako da sam već danas išao testirati koljeno koje je valjda od straha pred onom čudovišnom virozom potpuno prestalo boljeti. Nakon, samo dva kilometra lagano ustanovio sam da i dalje boli. Nema više odgađanja, dogovorio sam pregled u Lovranu odmah nakon blagdana.
I za kraj ovog kratkog posta jedna lijepa stvar ... jutros me je nazvao legendarni Šarac i sa nekoliko toplih riječi zaželio meni i mojima sve najbolje ...
Na isti način i ja želim svima vama koji me čitate i koji me znate, puno radosti, ljubavi, zdravlja i dobrote, uz riječi koje mi je Šarac uputio na kraju razgovora, a koje su me oborile s nogu ... trčimo dalje ...
- 17:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

15.12.2007., subota

4. kolo Rival zimske lige

I 4. kolo Rival zimske lige u trčanju u potpunosti je opravdalo svoj naziv. Noćas i rano ujutro čak je pomalo i sniježilo. Kasnije se razvedrilo, ali je i dalje bilo hladno sa jakom burom. No, po običaju, to nije obeshrabrilo vrijedne trkače i trkačice kojih se i ovaj put, kao i u drugom kolu, okupila lijepa i okrugla brojka od 47.

Da ne bi sve proteklo glatko, ovaj se put pobrinuo Mladen, koji je zaboravio brojeve. Upravo kad smo počeli smišljati najrazličitije originalne načine kako odraditi utrku bez brojeva, kao na primjer da si napišemo brojeve flomasterom na čelo, ili da svatko u cilju drekne svoj redni broj sa startne liste, brojevi su ipak stigli i podjelijeni su pred sami start.
Ovaj put sam za promijenu, u zadnji čas odlučio ne trčati, da bi pomogao sucima u cilju.
Mogu vam reći da je bilo strašno. Hladno, prsti smrznuti, kemijske ne pišu, ali ipak smo sve pohvatali, usuđujem se reći u sekundu točno.
Pobijedio je, po drugi put ove sezone, Matjaž Štanfel, orijentacijski trkač iz OK Ris iz Delnica. Drugi je bio dvostruki pobjednik Zimske lige Ivan Stanić, a treći, «vječiti treći» Tomislav Senčić. Kod žena, danas je najbrža bila Mirjana Kmačić-Pelizzar, naša draga gošća iz Rovinja, druga je bila Dijana Kesonja, a treća Suzi Peruč, novopečena akvizicija ekipe Inox Adria Ciclo Sport.
Kad već nisam otrčao utrku, odradio sam lagani trening, Dok su ostali pili kavice (pivice) ja sam trčao kroz kastafsku šumu. Planirao sam trčati 8 km. ali sam otrčao 9 jer sam promašio oznaku na 4 km. Još jedan dobar razlog da se niti ne pokušavam oprobati na nekoj treking, ili nedajbože orijentacijskoj utrci...

Rezultati 4. kola
Ukupni predak
Ekipni poredak

Update : tek mi je sada sinulo da bi možda bilo zanimljivo objavljivati i rezultate za svako pojedinačno kolo prema hendikepu... evo kako bi to izgledalo za danas : 4. kolo-učinak

- 18:19 - Komentari (14) - Isprintaj - #

11.12.2007., utorak

Kategorije ...

Sigurno vam je poznato da se zimski kup Istre i Kvarnera boduje tako da se pobjedniku dodijeli 100 bodova, a ostalima u postotku zaostatka. Na kraju će se proglasiti apsolutni pobjednici, i pobjednici po kategorijama, posebno za žensku i mušku konkurenciju.

Za konačni plasman uzimaju se u obzir četiri najbolja rezultata, a kategorije smo odredili po preporuci HUCIPT-a, a čini mi se da je takva preporuka i međunarodnih federacija za cestovno i planinsko trčanje. Nemojte me hvatati za riječ, nisam provjeravao a i ne da mi se. U svakom slučaju meni se ovako sviđa, a ionako smo već raspisali pa je gotovo.
Malo sam sređivao kategorije i došao do nekih zanimljivih podataka o broju dosad prijavljenih u pojedinoj kategoriji. Sada ću vam nabrojiti kako to otprilike izgleda, pa možda još nekoga motiviraju rupe u nekim kategorijama da se prijavi. Slijedeće kolo (Pula, 20.01.2008) je zadnja prilika, jer su dva od šest predviđenih kola već završena.

Dakle muškarci :

M 18 – 9
M 23 – 2
M 29 – 4
M 39 – 19 (najveća gužva)
M 44 – 4
M 49 – 5
M 54 – 2
M 59 – 5
M 64 – 0
M 69 – 2

A kod žena je situacija poražavajuća, dosad ih je samo 10 sveukupno

Ž 18 – 4
Ž 23 – 0
Ž 29 – 0
Ž 39 – 4
Ž 44 – 0
Ž 49 – 1
Ž 54 – 0
Ž 59 – 0
Ž 64 – 0
Ž 69 – 1

U izračunavanju sam uzeo u obzir slijedeću kalendarsku godinu, jer će se konačni plasman računati dogodine …


- 09:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.12.2007., ponedjeljak

Sveti Petar u Šumi

Jučer je održano 2. kolo Zimskog kupa Istre i Kvarnera u trčanju. Krenuli smo oko 11 h nas petorica veterana. Šarac, Jahn, Sead, Čotra i ja. Zanimljivo je da sam bio najmlađi u autu. Zamislite, ukupan zbroj godina bio nam je 276 … kao da smo sanatorij…A mi idemo trčati …

Stigli smo vrlo brzo i bez lutanja, iako smo kasnije saznali da su svi putnici s ove strane Učke imali problema s orijentacijom. Okupljanje je bilo na velikom platou ispred tvornice Purisa. Sveti Petar u Šumi se zapravo sastoji od nekoliko zaselaka, a staza je vodila kroz neke od njih. Sastojala se od dva kruga, djelomično po lošem asfaltu, a djelomično po mokrom makadamu, tako da nije bilo baš lako za trčati. Ukupna dužina staze je 5,3 Km.
Na zagrijavanju sam se osjećao jako loše, boljele su me potkoljenice i nisam mogao do daha.
Jedva sam uspijevao pričati sa Damirom Mateisom, iako smo trčali lagano. No, kad je trka krenula bilo je puno bolje. Imao sam odličnog pacemakera u liku Suzi Peruč. Njen tempo u prvom krugu mi je savršeno odgovarao, a inače utrke zimske lige završimo tu negdje, pa sam zaključio da, ako izdržim ovako do kraja, neće biti baš neka katastrofa od rezultata. No u drugom krugu, odjednom sam osjetio da mogu pojačati, pa sam tako i učinio. Do kraja sam izdržao bez problema, čak sam u finišu ulovio još troje trkača. Možda sam mogao i Seada, ali morao bih se baš rasturiti, a bilo me je strah da ne padnem, jer je bilo sklisko. Rezultat od 24:32 nije mi se učinio loš, međutim kad sam vidio rezultate ostalih, malo sam se razočarao. A kad sam vidio da je iza mene došlo još samo devetero trkača razočaranje je bilo još veće …
Nikako se ne mogu pomiriti sa činjenicom da sam ove godine u stvarno lošoj formi.

2. kolo Kupa : Rezultati
Ukupni: poredak nakon 2. kola


- 10:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

01.12.2007., subota

Pao je, pao je ...

Dogodilo se i to čudo, srušen je rekord u broju sudionika jednog kola zimske lige. I to kako srušen. Čak 70 trkača pojavilo se danas na startu. Istina, Istrijani su malo pripomogli, jer današnja utrka zimske lige bodovala se i kao prvo kolo Zimskog kupa Istre i Kvarnera ...

Lijepo vrijeme, prohladno ali bez vjetra i kiše, gužva na prijavama, gužva na startu, sve je to bilo obilježje današnje utrke. Iako sam otrčao skoro minutu bolje nego u prvom kolu, na cilj sam stigao tek 46. U prvom kolu prve zimske lige bio sam 10. Malo sam se ja srozao u formi, ali liga je kvalitetom strahovito otišla naprijed. Cijeli dan se mučim ali nisam obradio rezultate do kraja. Za sad imate samo rezultate 3. kola 4.Rival zimske lige i 1. kola 1.kola 1.Zimskog kupa Istre i Kvarnera. Za sada se prijavilo 25 trkača za kup, možda nisu svi shvatili da se treba posebno prijaviti, pa ćemo primati i naknadne prijave. Ako se netko odluči, rado ćemo ga primiti u društvo. Slijedeća utrka kupa je već u nedjelju u Svetom Petru u Šumi. Točno vrijeme starta i lokacija bit će objavljeni naknadno.

3.kolo zimske lige : Rezultati
Ukupni poredak : Rezultati
Ekipni poredak : Rezultati

1. kolo Kupa : Rezultati
- 19:07 - Komentari (17) - Isprintaj - #