MeGa KIT

ponedjeljak, 24.01.2011.

Josipove priče iz Austrije (XII)



Još jedan pozdrav iz Eisenatadta!

Zaista još jedan, jer ovo je moj posljednji tjedan boravka u 'željeznom gradu'. Predavanja na faksu su gotova, ispiti položeni, dakle nema više nikakvih obveza, osim da se još koji dan odmaram i uživam u slobodnom vremenu.

Na kraju mogu reći, bilo je dobro, bilo je zabavno, bilo je super!
Sa sobom nosim mnogo lijepih trenutaka, nezaboravno i vrijedno iskustvo. Možda nisam naučio savršeno govoriti njemački, ali prije razmjene nisam znao niti malo, a sada čak uspijem porazgovarati sa vozačima taksija na
putu do grada.

Kad sam tek stigao, bio sam malo skeptičan i nisam vjerovao da će mi biti zabavno provesti ovdje pet mjeseci. Maleno mjesto od 12 000 ljudi, bez nekih posebno atraktivnih sadržaja, mislio sam da će mi nakon tri dana biti dosta. I tako prođe pet mjeseci, a meni se ne odlazi, meni još nije dosta.

Mislim da tajna i jest u tome što je mjesto malo, i što nema atraktivnih sadržaja, pa smo si mi, šarena međunarodna ekipa, od obične zgrade za stanovanje stvorili ugodan dom. Od obične prostorije za pripremu hrane stvorili kuhinju u kojoj ne samo da se kuha, jede i pije, to je najmanje važno. Tamo se upoznaju novi ljudi, uče riječi iz stranih jezika koje je teško naći u rječnicima, tamo se fešta, prekidaju stare veze i započinju nove romanse, nova prijateljstva, dijele se tajne, ponekad zaiskre i malene međukulturne svađe, a onda i brza pomirenja. Uvijek živo i zabavno.

Da ne mislite da sam samo boravio u ovoj kuhinji, išao sam malo i do Budimpešte, Beča, Salzburga, Šoprona, a sve to jer sam se odlučio na Erasmus razmjenu studenata.

Vrijedilo je, stoga vam preporučujem, prijavite se, neće vam biti žao.

Do skorog viđenja u Puli, pozdrav iz Eisenstadta, Josip.

- 12:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

KIToteka

Ispunite anketu koja će nam pomoći da kreiramo blog prema vašim željama.
Anketa

Redovito čitajte: Josipove priče iz Austrije (ponedjeljkom), Turističke zajednice u Istri (svake druge srijede) i Turističke destinacije (svake prve srijede).

ČLANSTVO U MEDIJSKOJ GRUPI
Želiš li postati član/ica Medijske grupe! Ništa lakše! Javi se mailom: kitovci@gmail.com i već sljedeći tjedan možeš početi pisati! Požuri...

Javi se ako imaš novost, prijedlog ili komentar - čekamo te na našoj Google grupi!

Postanite dio naše društvene mreže MeGa KIT! Sudjelujte u razmjeni informacija putem naše Facebook grupe!

Opis bloga
Blog studenata, članova Medijske grupe Sveučilišnog preddiplomskog studija Kultura i turizamSveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Čitajte o: novostima na Studiju, studijskiim posjetima, gostujućim predavanjima,
studentskim radovima, projektima i izložbama,događanjima i manifestacijama u kulturi i turizmu u Istri i Hrvatskoj...


Centar

Reagiranja

Sve reakcije, demantije, nadopune i netočne navode možete poslati na kitovci(at)gmail.com.

Pula-Kultura




Linkovi

Unipu.hr
Kulturistra.hr
Culturenet.hr
Monitor.hr
Kulturni centar mladih.hr
Kulturno-informativni centar.hr
Međunarodni centar za usluge u kulturi.hr

Brojač posjeta