MeGa KIT

ponedjeljak, 29.11.2010.

Josipove priče (VIII)

Večera za 9

Kako sam već spomenuo prošli put, u utorak je bio moj red za kuhanje i društvu sam odlučio predstaviti pitu krumpirušu i burek (pita s mesom).

No, kako pitu nikad u životu nisam pokušao pripremiti, morao sam nazvati majku u Bosnu i provjeriti proceduru.

Na moje veliko iznenađenje, u jednom od trgovačkih centara u gradu, našao sam kore za pitu, uvezene iz Bosne i Hercegovine.




Svi potrebni sastojci su bili spremni i moj kulinarski eksperiment mogao je početi.

Prvi i zapravo najteži dio bio je oguliti i izrezati krumpir na sitne kockice, za što mi je bilo potrebno cijelih sat vremena. Prijatelj Jiri iz Češke mi je pomagao slagati krumpir i meso u kore i motati ih.





Nekoliko Austrijanaca koji su se tada zatekli u kuhinji začuđeno su promatrali što spremamo.
Kasnije je sve išlo po planu, iako sam ja cijelo vrijeme bio nervozan i u strahu da nešto ne krene po zlu. No, na sreću, nisam izazvao nikakav požar, i uspio sam nahraniti devetero ljudi.



Ali sada imam mali problem jer, pita im se jako svidjela i moram je opet pripremiti, na što sam i pristao, ali pod uvjetom da netko drugi oguli i isječe krumpir.



P.S. Hvala mojoj majci na receptu.

Pozdrav iz Železnog,
Josip.

- 17:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

KIToteka

Ispunite anketu koja će nam pomoći da kreiramo blog prema vašim željama.
Anketa

Redovito čitajte: Josipove priče iz Austrije (ponedjeljkom), Turističke zajednice u Istri (svake druge srijede) i Turističke destinacije (svake prve srijede).

ČLANSTVO U MEDIJSKOJ GRUPI
Želiš li postati član/ica Medijske grupe! Ništa lakše! Javi se mailom: kitovci@gmail.com i već sljedeći tjedan možeš početi pisati! Požuri...

Javi se ako imaš novost, prijedlog ili komentar - čekamo te na našoj Google grupi!

Postanite dio naše društvene mreže MeGa KIT! Sudjelujte u razmjeni informacija putem naše Facebook grupe!

Opis bloga
Blog studenata, članova Medijske grupe Sveučilišnog preddiplomskog studija Kultura i turizamSveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Čitajte o: novostima na Studiju, studijskiim posjetima, gostujućim predavanjima,
studentskim radovima, projektima i izložbama,događanjima i manifestacijama u kulturi i turizmu u Istri i Hrvatskoj...


Centar

Reagiranja

Sve reakcije, demantije, nadopune i netočne navode možete poslati na kitovci(at)gmail.com.

Pula-Kultura




Linkovi

Unipu.hr
Kulturistra.hr
Culturenet.hr
Monitor.hr
Kulturni centar mladih.hr
Kulturno-informativni centar.hr
Međunarodni centar za usluge u kulturi.hr

Brojač posjeta