po putu i azimutu

08.10.2019., utorak


Na Beloj Nedeji

Tradicionalni sajam Bela nedeja ove godine imao je puno zanimljivih izlagača i izvođača, šteta što nisam imao više vremena za obilazak.
Jedan video sa Bele nedeje od Karuza prikazuje štimung i gužvu.

Slično ovome se vjerojatno prodavalo na ovom sajmu i na njegovom početku, Bela nedeja se spominje i u Kastavskom zakonu iz 1400 godine, a u Kastvu ima i ulica Zakona kastafskega.


Ovdje je bio veliki izbor meda, čajeva i začina i morao sam nešto uzeti.


Majice sa primorskim izrekama sa prijevodom na engleski. (Vjerojatno će vam biti lako prevesti i 'ki ča mi'.)


Kroz ova vrata sam se teško probio jer je bila velika gužva oko predsjednice.


Na SOZAH-u u Kraljevici i Pavlomiru sam se družio sa enigmatima iz Slavonije, a ovdje u Kastvu na kratko sa Slavoncima koji su izlagali svoje proizvode. Ovi su došli iz mjesta Velika na Papuku koje mi je dobro poznato jer sam tuda nekad dosta planinario.
Nisam uzeo čašu za degustiranje jer sam došao vozilom i nisam se mogao duže zadržavati.

Na više mjesta glazbenici.


Na trgu Lokvina uobičajena gužva.


Pozornica u Crekvini gdje su tada nastupali KUD Učka, ženska i muška klapa Kastav.




Kraj Crekvine mala maca se odmara na suncu i ne smeta ju ovaj šušur. Dala mi se i maziti.


Na fotkama za povećati kula Žudika i gužva u Crekvini.


Malo je zahladilo i dobro je doma došla topla povrtna juha.


Malo dalje od Kastva u šumi prava divljina.









- 13:31 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.