po putu i azimutu

29.05.2018., utorak


Preko Vinodola
Do Novog najradije idem preko Vinodola jer je zanimljivije i ima manje gužve u prometu. Jedno od zgodnih mjesta za odmor je i Tribaljsko jezero uz kojeg je mala hidroelektrana do koje cijevima dolazi voda iz jezera Bajer kod Fužina. Ovo jezero je poribljeno i ima šarana od oko 20 kg, ali nisam ribolovac i uživam u drugim stvarima.


Rijeka Dubračina u Vinodolu je nastavak ponornice Ličanke koja ponire u Ličkom polju u Gorskom Kotaru, a u nju se ulijeva i višak vode iz Tribaljskog jezera



Slapić na Dubračini u blizini jedne livade na kojoj odmaraju mnogi Kirci, a i putnici namjernici, jer ima objekata za dječju igru i roštiljanje.


Na toj livadi se nalazi i labirint ljubavi od lovora koji je već dobro narastao od kad sam zadnji put bio i sad nema zabušavanja za proći cijeli.


Uz lovore u labirintu uz druge biljke bilo je puno i ove ljekovite koju ćete, nadam se, prepoznati po cvatu. (@Čarapa čkomi, znam da znaš.)


Dubračina pred ušćem u Crikvenici.


Izgleda me kosovi vole, jer su mi se dva kosa dosta približili dok sam se šetkao u parkiću uz Dubračinu, ovog sam uspio bolje snimiti.


U nastavku puta sa jednog mjesta na cesti spuštam se do mora teže prohodnom stazom gdje se ljeti može vidjeti dosta barki i naravno kupača.


Brnistra na veliko cvjeta.


Na stijenama uz more raste motar kojeg sam malo ubrao i bit će ukiseljen, a može se probati i ovako svježi.


Fotke za povećati: dio uz more između Selca i Novog i konoba u Novom gdje vrijeme i dalje stoji.


U Novom me dočekalo puno zrelih trešanja, a uz branje morao sam se zabaviti i čišćenjem vrta od dijelom skinutog bršljanja koji je nastojao osvojiti sve zidove i ograde, a bilo je po običaju i raznog korova .


Bilo je i nešto jagoda, ukusnih skoro kao i divlje


Za užinu u Novom crna leća beluga (nije kavijar) sa celerom, peršinom, rajčicom, i začinima sol, korijander, češnjak, crvena mljevena paprika, ružmarin, kurkuma, uz dodano bučino ulje. Vjerojatno prepoznajete i ove bijele cvjetove biljke koja se sada može naći samo u planini, a vole je i medvjedi. (Drugi dan je za ručak bilo i konkretnije).


I orasi obećavaju dobru berbu.






- 18:38 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.