po putu i azimutu

13.03.2018., utorak


Šetnjice

U ovom kišnom razdoblju našlo se i malo vremena za šetnjicu po okolini, a ako mislim ići na jače šetnje po višem gorju nije dobro samo ležati. U šumi iza Kastva ima lijepih stazica kroz pravu divljinu.

Na ovom dijelu se može sresti jelenja i srneća divljač, pa i divlje svinje na čije sam tragove naišao.




Detalj sa uspona na Mačkov Vrh, najviši u ovom dijelu šume kraj kojeg uvijek zastanem.


Naglo je zatoplilo i više nema leda u koritu Rječine, ali je voda još uvijek jako hladna.




Proljetnica je sve više, vidio sam šafrane, jaglace, visibabe, kukurijeke, i druge.




Šetnja i po placi gdje sam nabavio nešto za pojesti što nemam u vrtu.


Za večeru rikola iz vrta (koju sam i posadio), sir i maslin. ulje iz Istre, masline iz daleke Grčke (imao sam i svoje, ali malo).


Fotke za povećati: detalj iz Kastva nakon povratka sa šetnjice i pogled sa obližnjeg Majevog Vrha prema jugu, vidi se i Velebit.


Također za dvoklikom povećati i: pogled sa obale mora na Opatiju i Učku i Ćićariju iznad, i Učka sa Mačkovog Vrha.


Šafran u pupu i jaglaci u zagrljaju.

- 16:40 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.