po putu i azimutu

17.10.2007., srijeda


Kastafske šetnice
U zadnje vrijeme bio sam nekoliko puta do Kastva i trčkarao ili vozio bicikl šetnicama kroz šume Loze i Lužine i popeo se usput na Mačkov vrh ili vrh Stanić, ali obzirom da sam krenuo dosta kasno uvijek me uhvatio mrak na stazi u povratku prema Kastvu, a nekad i u spuštanju sa Mačkovog vrha, tako da sam upoznao i "mračnu stranu" ove šume. Po danu se može sresti puno šetača, trkača, i biciklista, a po mraku samo pokoju šumsku životinju. Zadnji put sam bio na Beli pondejak, koji je padao na Dan neovisnosti, tako da je i taj dan bila velika gužva u Kastvu, kao i za Belu nedeju dan prije.

Image Hosted by ImageShack.us


Jedva sam se probio biciklom kroz gužvu ulicama Kastva, ali i kroz Crekvinu kroz koju će za oko mjesec dana protrčati učesnici još jedne "Zimske lige".
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Do odmorišta pod Mačkovim vrhom sam brzo došao
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Do vrha ima zanimljivih stijena, a na južnome vrhu i nekoliko prokopa u tijeni.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Sa vrha se još mogao vidjeti na istoku Obruč, a na drugoj strani Ćićarija i Učka.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Na sjeveru viri Nanos u Sloveniji.
Image Hosted by ImageShack.us




Na jednoj stijeni kroz mahovinu izvirilo je puno malih gljiva šljemovki.
Image Hosted by ImageShack.us


Šetnice su markirane i već sam ih dobro upoznao tako da se nisam uplašio vraćanja po mraku, makar mi je svjetlo na biciklu bilo slabo. Najkraća staza se zove puž, zatim zec i najduža srna, a nekoliko srna sam i vidio u šumi dok sam se vozio prema Mačkovom vrhu. Na vrhu se nalazi i žig i upisna knjiga.
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Stijene u mraku poprimaju zanimljive oblike.
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Čudne kamene volte kod odmorišta.
Image Hosted by ImageShack.us


Jedna puzavica sa crvenim bobama, liči mi na bljušt, ovila se oko stabla.
Image Hosted by ImageShack.us


Vratio sam se u Kastav preko Brajana i Belića i malo se odmorio u još uvijek velikoj gužvi i buci kod "Frane 'Merikana" i još negdje gdje sam sreo poznate i zatim se polako odvezao, opet dijelom kroz šumu preko Bezjaka i Marinića doma. Istrošio sam bateriju na fotoaparatu blicanjem po šumi, tako da nisam uspio više slikati praznovanje mladog vina na kastafskim ulicama.
Image Hosted by ImageShack.us







- 02:10 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.