Mate Šimundić

09.07.2008., srijeda

6. srpnja 2008. 14.nedjelja kroz godinu; Zah 9,9-10; Ps 145,1-14, Rim 8,9.11-13; Mt 11,25-30


Ne znam kako vi, ali ja redovito smetnem s uma najvažniju činjenicu života: Bog ljubi! Nekima možda zvuči kao izlizana fraza, ali nije. To je istina! Bog te ljubi! Postoji đavao koji govori suprotno, ali on je lažljivac. Njemu ne odgovara da se ta istina uvijek iznova objavljuje:

Bog je ljubav! Deus caritas est!

Došao je k meni, ponizno i pobjedonosno! Došao je k tebi, tvom bratu, susjedu, prijatelju... Da nas izbavi iz smrti, u koju smo upali po grijehu, da nas svakog dana oslobađa iz ropstva. Bog je postao čovjekom da čovjek postane djetetom Božjim. On želi da mi uživamo u slobodi, kao njegova djeca, da se radujemo, da slavimo, pjevamo i plešemo. Kao što se majka i otac vesele kad njihova djevojčica pjeva i pleše na završnoj priredbi u vrtiću, tako i Bog!

Starozavjetni prorok Zaharija u prvoj današnjoj riječi poziva izraelski narod na slavlje, a razlog slavlja je povratak kralja. Slike koje koristi možemo povezati s Isusovim ulaskom u Jeruzalem, nekoliko dana prije Vazma, njegove pobjede nad smrću i zlom, kad je Isus svijetu donio mir.

Klikni iz sveg grla, Kćeri sionska! Viči od radosti, Kćeri jeruzalemska! Tvoj kralj se evo tebi vraća: pravičan je i pobjedonosan, ponizan jaše na magarcu, na magaretu, mladetu magaričinu. On će istrijebit' kola iz Efrajima i konje iz Jeruzalema; on će istrijebit' luk ubojni. On će navijestit' mir narodima; vlast će mu se proširit' od mora do mora i od Rijeke do rubova zemlje. (Zah 9, 9-10)

Bog te ljubi! Hoće da svi budemo u miru, koji nije tek izostanak rata, nego obilje blagoslova! Bog hoće da ti i ja budemo blagoslovljeni i da njega blagoslivljemo, da o Bogu dobro mislimo i Boga slavimo, riječima i djelima. Baš kao psalmist:

Slavit ću te, o Bože, kralju moj, ime ću tvoje blagoslivljat' uvijek i dovijeka. ... Milostiv je Jahve i milosrdan, spor na srdžbu, bogat dobrotom. Gospodin je dobar svima, milosrdan svim djelima svojim. Nek' te slave, Jahve, sva djela tvoja i tvoji sveti nek' te blagoslivlju! (Ps 145)

Bog je ljubav, vjerna ljubav! On ispunja svoja obećanja. Čujem ja, čujete i vi, i protivne misli: da Boga nema, da ne mari za ljude, da te Bog ne voli jer si takav kakav si, da Bog želi tvoju patnju i smrt. To su, braćo moja, laži koje po svijetu sije neprijatelj čovjeka, đavao. Istina je da te Bog ljubi takvog kakav jesi, da njegovo krotko srce žudi za tvojom srećom!

Počujmo radosnu vijest: U ono vrijeme reče Isus: "Slavim te, Oče, Gospodaru neba i zemlje, što si ovo sakrio od mudrih i umnih, a objavio malenima. Da, Oče, tako se tebi svidjelo. Sve je meni predao Otac moj i nitko ne pozna Sina doli Otac niti tko pozna Oca doli Sin i onaj kome Sin hoće objaviti. Dođite k meni svi koji ste izmoreni i opterećeni i ja ću vas odmoriti. Uzmite jaram moj na sebe, učite se od mene jer sam krotka i ponizna srca i naći ćete spokoj dušama svojim. Uistinu, jaram je moj sladak i breme moje lako." (Mt 11, 25-30)

- 23:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (7)
Siječanj 2009 (7)
Rujan 2008 (7)
Srpanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv