četvrtak, 27.09.2007.

WoW Addicted

Bio je prekrasan dan u Azerothu, čim sam se probudio stavio obukao sam se u svoju novu Merciless obleku i izašao iz Ironforgea. Ispred je već bila hrpa ljudi, a Ashikaga je pokušavao poraziti sve ratnike koji su se tu skupili prije odlaska na zahtjevnije pothvate.... A ja sam skuzio da me opet pomalo uzelo... Ulovio se opet u 2 oprečna stanja. Što si u igri bolji to u RL (real life) psihički i fizički propadaš (ispod je fotka pa se lijepo vidi :)), a nekad se dogodi i situacija da psuješ i živčan si jer nas je horda opet naprašila i jer mali gnomovi nisu obavili posao kako spada. Drmam wow već 2 godine uz razdoblja neigranja, ali ona bolest od prošlog ljeta kada smo 2 mjeseca Mitch i ja prali po 15 sati dnevno i tako svaki dan i koja je kasnije dovela do nakupljanja potkožnog masnog tkiva nadam se da se više neće ponoviti, točnije neće sigurno. Evo baš sam na aukcijsoj kući prodao hrpu biljaka koje sam brao zadnjih tjedan dana i zaradio sam 320 golda, sad ću si za to kupit jedne lijepe nadogradnje da imam više healtha na prsima....(bit ću zdraviji i jači) pa si vi mislite ! I da rađe van na kebab ili neku janjetinicu ili bilo šta nego se doma prchvarit ispred kompa. I da obećao sam svojima iz guilda pa evo... "For the Alliance and Synchronycity!" I Ozzy nadam se da će stari skoro iz zatvora jer bi nam dobro došao još jedan palladin! Pozdrav!!!


Evo primjera kak sam u virtualnom a kak u stvarnom svijetu, iako malo gubim vezu između virtuale i rl....

- 14:48 - komentari (21) - print - WoW Addicted -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.