srijeda, 05.09.2007.

Leeed ledeni

"- Gdje mi je ona crna vesta?!". "Tam je u onom bakinom ormaru!!". - "Nema je tu su samo one moje retard majice od prije 5 godina šta si rekla da daješ u crveni križ!". "-Pogledaj malo bolje moraju ti veste bit tam negdje, nemoj da se ja sad moram dizat i ić gledat!". I išla je normalno i nije našla i "nema pojma" di ih je stavila. Jer kad je ljeto šta će sad to sve tu bezveze stajat pa se onda sve miče na neka nepoznata i tajna mjesta. -"Umjesto da tu hodaš i tražiš veste mogo si ić kad sam ti rekla kupit si nešt dok su bile na sniženju:" (tipičan pokušaj svaljivanja krivnje na jadnoga sina koji samo hoće nešto toplo, ali ne sa žlicom, nego za obući jer vani ubija neki vjetar). -"Uzmi si tu neku tatinu". -"Koju ovu sa sukrvicom od prošlog kolinja ili da se zadovoljim sa zelenom ZNG91 za berbe kad pada kiša?!" - "Sad si još i bezobrazan! Uzmi si dolčevitu i dođi na ručak u 3, i uzmi ključeve i odi gore kod bake u kuću, veste su ti tam u onoj komodi spremljene!". -"Bok baka si vidla gdje moje zimske stvari šta ih stara seli svake godine?". "Jesam zlato evo ti deset kuna za sladoled, a veste sam ti tu izvadila, zvala je mama kad si kretao, a ona crna je kod dede.... otišo je s njom u penzionere bilo mu je hladno ujutro, a ta crna vesta mu baš fajn stoji...." -"Ovo je urota!" "A šta kad si ti prošli tjedan onakav sav od pijeska uzeo dedine bokserice i još mu ih nisi vratio?!" Uzo sm joj Juraja Dobrilu iz ruke otišo na kratku kavu bez šećera u topli birc, uzeo Mirku cigaretu, a sada se idem pokrit onak fino preko glave i zabit glavu u jastuk, dok je moja crna vesta u penzionerima....

("penzioneri" - zadimljena šupa kraj muzeja di penzići rokaju po rakiji i cigaretama i kartaju belu za lipe, a poslije penzije i za kune)

- 16:25 - komentari (9) - print - Leeed ledeni -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.