subota, 07.02.2009.

Otkaz...

U ponedjeljak dođem ja do šefa i zamolim ga za njegovih pet minuta da me sasluša,jer on za svoje zaposlenike nikad nema vremena.
"Dragi šefe,hvala ti na svemu,ali ja sam prisiljena dati otkaz!"
I sad čovjek od njega očekuje nekakvu,bilo kakvu reakciju tipa pa zašto,kako,što nije u redu.NE!On je jednostavno promrmljao:"Pa,hvala ti kaj si rekla da znam tražiti drugu."Ustvari kad bolje razmislim nije drukčije ni mogao reagirati,jer je on tip kojeg boli uvo za sve.
No dobro.Prelazim na puno bolji posao,mičem se od onih jezivih ljudi,ali me malo frka dali ću ispuniti na novom poslu sva očekivanja koja se traže od mene.
Eto,toliko o poslu.Na ljubavnom planu katastrofa.Niko nikog ne voli,samopouzdanje mi je u totalnom k.... a najviše se ja žderem zbog svega.
Ne znam dali se opravdano ili neopravdano brinem zbog nečega,ali lagano pucam.
Zdravlje relativno dobro,živci napeti ko struna.
Kad sad pročitam ovaj post ko da sam sama sebi pisala horoskop.
Katastrofa!!

- 07:22 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.