subota, 17.01.2009.

uhobolje...

Svi vi koji me redovito čitate znate da sam u jednom postu pisala o upisu u vrtić i kako smo jedva dobili mjesto.E od kad smo krenuli u vrtić ,a to je bilo u 9.mjesecu mi smo već četvrti put na antibiotiku i to zbog uhobolje.
Malo boli lijevo uho,pa malo desno uho i tako mjenjamo.
I sad kad ozdravimo moramo ići otorincu da vidi da nisu u pitanju mandule ili krajnici ,kako god hoćete.
Najgore mi je to kad mi dijete ozdravi dam je u vrtić ,a tamo ostatak djece bali
i šmrkavi.
Kak tim istim starcima objasniti da moraju čuvati svoju djecu,a isto tako i drugu.
Jedino me veseli kaj bum tjedan dana doma na bolovanju jer sam već umorna od posla.

- 11:32 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.