utorak, 02.09.2008.

Slobodni dani,more i provala u auto...

Eto,ulovila sam malo vremena da napišem nešto da ubijem dosadu na mom blogu.
Prvo da se pohvalim :BILA SAM NA VISU!!!!Uspjela sam nažicati šefa da mi da dva da
na slobodnog da odemo po klinke na more.
More milina,toplo,mir,tišina,sunce,zrikavci kao da sam na nekom drugom planetu.
Jedino što nismo imali vremena pecati,a to obožavam.
Bit će drugo ljeto.Ali na povratku u velegrad upecala sam sat vremena u Splitu da upoznam meni jako zanimljivu blogericu za koju ste svi već čuli tj.čitali-naravno GUSTIRNU.Našle smo se na kavi,lijepo popričale i obećale da ćemo se redovito viđati.
Kad smo se vratili u Zagreb,istovarili sve stvari,poručali,odmorili odlučili smo se prošetati malo po kvartu.Prolazeči pokraj auta od Pehljivog(moj muž) uočili smo nešto čudno na njemu.FALI ŠAJBA na stražnjem dijelu auta.Pošto je to radni auto,pun alata i sa kojim nismo putovali na more,očekivali smo da je provalnik odnio sav alat iz auta i sve mašine.
Sve je bilo na svom mjestu.
Frajer je očito trebao samo staklo koje nije uspio odnijeti jer ga je najvjerojatnije netko vidio,pa ga je ostavio naslonjenog na ogradu.
A ono prije gdje sam napisala Pehljivi je nadimak mog muža jer sa tim autom baš nema sreće.
Eto,tako je prošao vikend,došao ponedjeljak,došla škola i sve ide ispočetka.

- 21:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.