subota, 16.08.2008.

Ideje...

Drage moje čitateljice i prijateljice!
Sjedim doma i razmišljam opet o kućnoj radinosti,jednostavno me to drži i ne mogu si pomoći.
Toliko me opušta to što radim da moram početi to i ozbiljno realizirati.
S obzirom da volim salvetnu tehniku tražim od vas savjete.
Većina vas je vidjela neke moje radove:
-nakit
-okvire za slike
-tanjure
-škrinjicu za nakit
-vaze
-flaše
-tegle
-rokovnike
Kako sve duže radim,tako su moji radovi sve bolji i bolji,pa me ne sada zanima da li vi imate ideju što bi još mogla ukrašavati sa salvetnom?
Što bi najviše prolazilo?
Što bi vas oduševilo da u toj tehnici nađete nešto za svoj gušt?
S obzirom da će vrlo brzo doći vrijeme darivanja,želim se pripremiti i svaka ideja je dobrodošla.
Unaprijed se zahvaljujem i šaljem puse!

- 10:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.