subota, 05.01.2008.

Moje pjesme,moji snovi....

Danas sam odlučila malo pročačkati po mojim uspomenama i našla sam dvije bilježnice u koje sam kao tinejđerica prepisivala ljubavne pjesme iz raznih časopisa.Da li ste i vi voljele sanjariti o princu na bijelom konju?
Pa naravno da jeste,koje glupo pitanje.
Željela bi sa vama podijeliti dvije-tri.

"Zašto hrabrosti nemam da gledam tvoja oka dva?
Zašto mi klecaju koljena uvijek kad te vidim ja?
Koliko želim tvoje biće,tu kosu i taj osmijeh drag!
Zašto se onda bojim tebe kad tvoj je pogled tako blag?"

"Kad bi mogla napisati pjesmu od cvrkuta ptica i mirisa cvijeća
poklonila bi je tebi.
Kad bi mogla postati sunce sjajno i svjetlo
sjala bi tebi.
Kad bi mogla....
Ali ne mogu,jer ja sam samo djevojčica
prepuna sanja i uvijek sama."

Evo,još jedna kratka:

"Dođi mi da ti se naslonim na rame,
tad sam jača,
tad vjerujem u sebe.
Neka sve,neka moje sve odnesu,
ali neka mi ostave tebe...."
li nek mi ostave tebe...."

današnji rad!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.