ponedjeljak, 17.12.2007.

Kuhanje,ah to kuhanje.....

Kuhanje je nešto najljepše za onoga tko to voli raditi.Svako jutro se probudim,tj.legnem navećer u krevet i zadnja pomisao mi je što kuhati sutra?Isto tako mi počinje i jutro sa nervozom a što iskuhati danas?Da li bolonjez,da li grah,da li ispohati meso,da li možda punjenu papriku i shvatim da mi se sva jela ponavljaju svaki tjedan.Na žalost nisam od onih žena koje od ničega uspiju napraviti sve.Za razliku od mene moj debeli voli kuhati i uživa u tome.A od kolača mi uspiju tri vrste i to je moj vrhunac.Žao mi je što mi moja mama nije usadila neke vrednote što se tiče nekih stvari,pa tako i kuhanje.Uvijek me je tjerala od špareta govoreći da ću se nakuhati u životu,ali bi baš voljela da je radila suprotno.A sad ja to radim sa svojom najstarijom kćeri,ali malo nježnije.I sada pišem ovo i razmišljam što skuhati danas??????Da li bolonjez,da li grah,ah oprostite OPET se ponavljam.

evo vam novih radova...

- 07:34 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.