četvrtak, 06.12.2007.

Blagdansko rintanje...

Eto drage moje.Bliži se Božić i sva ona šopingiranja po dućanima.Kad se samo sjetim koliko moram potrošiti love na poklone lovi me jeza.Sinoć sam se primila čiščenja vrata i od njih osam uspjela sam oribati dvoja.Prije godinu dana bi to obavila u jednom popodnevu,ali pošto ove godine imam malo dijete koje svukud gura svoj mali nosić to je jednostavno nemoguće.Htjela bi da za Božić sve blista,a onda pomislim ćemu sve to kad je za dva dana opet sve isto.Uglavi mi se vrti sto stvari koje moram obaviti i onda na kraju napravim sve polovično tak da na kraju od svega ispadne kreativni nered.Kao što ste primjetile radova novih još nema baš zbog moje neorganiziranosti,ali probat ću dati sve od sebe da bar nešto napravim prije blagdana.Toliko od mene i nadam se da vi ljepše i korisnije provodite dane.

- 16:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.