Traume iz djetinjstva

ponedjeljak, 09.01.2006.

Z grand opening

Muko moja...

Davno je bilo otkako sam napisao zadnji blog (na drugim stranicama, istina). A loooong time ago, in a galaxy far, far away... Što mi bi da sam krenuo opet, ne znam. I pitanje koliko će me to dugo držati. Nije kao da imam puno toga za reći. No, dobro, vidjet ćemo kako će ovo ići. Ćovjeće, koliko mekih 'ć'. Hm.

Anyways, eto. Otvorio sam blog i sad to treba punit. Tko zna, možda i napišem nešto pametno. Sasvim slučajno, naravno. Zanimljivo je to, kad god želim biti pametan ili što već, ispadne totalna debilana, a kad jednostvano napišem nešto bez plana i ideje, ispadne super. Tako to, valjda, je. Čudno.

No, dobro. Idem ja a vi mi do sljedećg bloga ostanite zdravi, debeli i veseli!
- 17:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>