subota, 02.01.2010.

3 6 5 je prošlo dana...

Evo, jedan dosadni klišejski uvod.... Svima vama želim sretan Božić i uspješnu novu 2010. godinu. Budite mi zdrave, lijepe (kao i uvijek), pametne, sretne i ostanite i dalje svoje.

Kao što i sam naslov kaže nova je godina i za većinu to je neki novi početak.... Ja nisam izuzetak od toga... Ova godina za mene je ipak posebna i iako ni sama to ne želim mnogo toga će se promjeniti u mom malenom životu.... Mislim da većina zna, al za one koje ne znaju, ja sam maturantica i ovo mi je zadnja godina gimnazije... Isto toliko koliko sam sretna zbog toga kaj idem iz tog užasnog mjesta (imam jako dvoličan razred pa mi je zato loše) toliko sam i tužna, nekako falit će mi komentiranje modnih promašaja s hodnika, provale profesora i učenika, pisanje ispričnica i sve što ide uz to... Ipak najveći problem mi je kaj ne znam koji faks da upisem... Mene sve zanima.... Ja zelim i na arhitekturu(iako ne znam crtat) i na pmf za profesora matematike i na kroatistiku i ekonomiju i novinarstvo i pravo. Kao šta vidite pokrila sam sva područja osim medicine jer se užasno bojim inekcija... Ah vidjet ćemo, šta bude bude... Ajme koja digresija...Htjela sam pisat o novogodišnjim željama i odlukama i onda sam došla do jadanja o tome kak ne znam di da se upišem...

Pa evo moj popis novogodišnjih želja...
1. biti sretna ( zdrava i okružena ljudiam koji me vole)
2. ne pasti maturu iz matematike (viša razina je katastrofalna)
3. upisati neki faks (po mogućnosti pravo)
4.ponovno otići na govorničku
5. popraviti odnose s nekim ljudima (počevši od prijatelja s kojima nisam vise tak super kao prije do ljudi s kojima sam u zategnutim odnosima)
6. želim biti bolja osoba
7. konačno krenut na neki tečaj fotografije il nekog instrumenta ili jednostavno usavršiti nešto šta već znam
8. položiti vozački (a valjda cu do 12. mjeseca uspjet )
9.srediti stvari iz prošlosti
10. bar 5 stvari s ovog popisa ostvariti (bit cu realna, 4 se se sigurno dogoditi)
11. i da naravno želim si ponovo kupiti one sexy policajke (naočale) smijeh

Al evo još jedna stvar koju želim promjenit u novoj, a to moj odnos prema mr. ex... Kužit ću ak ne budete htjele čitat ovaj dio i ak ga ne budete komentirale jer meni je samoj pun k**** svojih priča o njemu... burninmad a mogu zamislit tek kako je vama...
Stvar koja me najviše smeta je taj nedefinirani odnos.... Prekinuli smo davno, prošla je godina i pol... Razlog je bio bezvezan, on je pričao neke baje o tome kak on misli da smo mi prerazličiti i da sam ja predobra osoba koju će on povrijedit svojim ponašanjem laze a zapravo koliko sam cula njemu je smetalo to kaj sam ja starija i kaj mogu ostat dulje od njega van i na kraju je ispadalo ko da sam ja muško u vezi, a ne on... Tu su još bile neke spike da sam se ja nabacivala njegovom frendu no to mislim da nije neš pretjerano utjecalo, mislim nije bas pogodovalo pomirenju al nije se tu ni dalo puno toga promjeniti...Zatim bilo je tu svašta, od njegovog pojavljivanja s novom curom 3 tjedna nakon prekida(upoznali su se nakon našeg prekida) od mog brisanja njega s msn, nabacivanja njegovim best frendovima i naravno poznatog mog nepozdravljanja... To ste već prije znale... Novi dio koji niste znale vjerovatno je ono da je on meni pisao referat zadnji tjedan škole iako je imao za odg hrv cijelo polugodište, zatim da je skužio da imam novu boju kose( nije neš posebno no tad se boja već skoro isprala) zatim naši ponovni uspješni pokušaji komunikacije smijeh i sad po najnovijem nešto sta bas i nije dobro, to šta se on čudno ponaša kad mene netko spomene, šta nastaju uvijek neke tenzije (za one koje ne znaju to su sukobi, nelagoda) kad mene netko spomene pred njim i šta on izbjegava govoriti ista o meni... Morate priznat da je prilično zbunjujuće... Ako mi poručite da ga pozovem na kavu samo ću reći, pokušala sam... Al on se neš izvlačio i frendici je reko da se on mene boji jer misli da sam ja ljuta na njega i da ga mrzim (zbog msna to misli)... Da razgovaramo to je jako teško, pogotovo zato jer je gotovo nemoguće da se mi negdje nađemo... Ako njemu nije stalo do mene kao šta on govori pa zašto je onda problem da izađemo svi zajedno van i zašto je problem ako se mene spomene u njegovom društvu... Jednostavno jedno govori, al ne ponaša se u skladu s tim... Iako bi se i na mene moglo to primjenit, ja kao još patim za njim, a ponašam se prema njemu ko zadnja kučka... joooooooooooooooj,e da ulovim zlatnu ribicu prva bi mi bila želja da se ovo riješi...

evo neću više dosađivat, šaljem vam svima velike puse i uzivajte u novoj godini

vaša plavusa s mozgom









23:17 | Komentari 20 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>