< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Anita
Rođena sam u Splitu kraj starog Hajdukovog igrališta, i godinama sam nakon toga s ocem odlazila navijati za taj klub. Osnovnu i srednju školu završila sam u Imotskom a politologiju i novinarstvo na Političkim znanostima u Zagrebu. Još za vrijeme studija radila sam na Radio Samoboru a kao najmlađi izvjestitelj izvještavala sam za Slobodnu Dalmaciju iz Vlade, Sabora i Ureda predsjednika. Zadnjih godinu dana zaposlena sam u Večernjem listu gdje pratim politička zbivanja.

Linkovi

U sjeni velike Ene

09.03.2007., petak

Čitam da je publika s riječke pretpremijere "Glembajevih" u režiji Branka Brezovca izlazila osupnuta. Ne ushićena, ne rezignirana ili možda zadivljena glumom i izgledom prezgodne Severine Vučković u ulozi barunice Castell. Gledatelje je zgranula redateljeva zamisao da riječka barunica Castelli završi pod džipom, kao što je život skončala Ena Begović, koja je u kultnom filmu Antuna Vrdoljaka igrala barunicu Castelli, a taj lik utjelovila je i na sceni zagrebačkog HNK. Kad sam to pročitala, pomislila sam da će ta prispodoba u Rijeci i izravno povezivanje tragičnog kraja velike glumice, a za neke i jedine istinske hrvatske glumačke dive, Ene, s tragičnim krajem barunice Castelli povrijediti njezinu majku Terezu. Naime, ta samozatajna žena s hrvatskog juga, koju znam sresti na Miroguju, dostojanstveno se nosila svih ovih godina s gubitkom kćeri. Nije opterećivala javnost svojom boli. Zato sam sigurna da će joj teško pasti ta redateljeva intervencija.
Inače, kada smo kod Glembajevih, nedavno sam sjedila u društvu nekoliko naših istaknutih, u prvom redu kazališnih glumica, a jedna od njih je rekla da Severina lijepo izgleda i da ima gard te da vlada scenom, ali kao zabavljačica, a nikako kao glumica, te da nije dorasla jezičnoj interpretaciji Glembajevih. Podsjetilo me to na Glembajeve koje sam kao studentica gledala u Gavelli, a u toj je postavi, osim Šerbedžije kao Leona, i Krešimira Zidarića kao starog Glemabaja te Dubravke Miletić kao barunice Castelli, bio i Zlatko Vitez u ulozi baruničina ispovjednika. Zbog sjajne glume svako malo odlazila sam pogledati tu kultnu predstavu uživajući u njoj. Osobno mislim da je Dubravka Miletić bila puno bolja barunica Castelli od Ene Begović u kazalištu, kao što je i Šerbedžija bio puno bolji Leon Glembaj od Renea Medvešeka jer gledala sam obje predstave. Ali to je već stvar ukusa. No, zato je Ena briljirala u filmu Antuna Vrdoljaka utjelovivši barunicu Castelli tako vjerno i čarobno. Lice Ene Begović pričalo je umjesto svake riječi.
Međutim to što Severeina kao barunica Castelli umire pod kotačima džipa dok se u pozadini na videozidu vrte inserti iz Vrdoljakova filma Gospoda Glembajevi s Enom Begović u glavnoj ulozi - znak je nedostatka ukusa.
- 12:50 - Komentari (39) - Isprintaj - #