< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Anita
Rođena sam u Splitu kraj starog Hajdukovog igrališta, i godinama sam nakon toga s ocem odlazila navijati za taj klub. Osnovnu i srednju školu završila sam u Imotskom a politologiju i novinarstvo na Političkim znanostima u Zagrebu. Još za vrijeme studija radila sam na Radio Samoboru a kao najmlađi izvjestitelj izvještavala sam za Slobodnu Dalmaciju iz Vlade, Sabora i Ureda predsjednika. Zadnjih godinu dana zaposlena sam u Večernjem listu gdje pratim politička zbivanja.

Linkovi

Bajić vs. vukovarski pravnici

07.03.2007., srijeda

Članovi Pravne udruge Vukovar 1991. dostavili su mi jučer ujutro sadržaj Sporazuma o sradnji u progonu počinitelja kaznenih djela ratnih zločina, zločina protiv čovječnosti i genocida, koji su u listopdu prošle godine potpisali glavni državni odvjetnik Republike Hrvatske Mladen Bajić i Vladimir Vukčević, tužitelj za ratne zločine Republike Srbije. Bijesni su na Bajića i optužuju ga da je potpisao sporazum koji omogućuje da se ne sudi batinašima iz srbijanskih logora, koji su mučili gotovo 10 tisuća naših građana, ubili 300, a kao nestali vodi se njih 495. Ogorčeni su time što su sadržaj Sporazuma našli na latinici i ćirilici na web stranici srbijanskog tužiteljstva, a naše im Državno odvjetništvo nije dopuštalo uvid u Sporazum. Štoviše, objavili su ga tek prije nekoliko dana na webu, i to kad se podignula prašina.
Zamolila sam Mladena Bajića za objašnjenje i u roku pola sata od moga poziva sjedilli smo u njegovu kabinetu, a u društvu je bio i njegov zamjenik Dragan Novosel. Glavni državni odvjetnik temperamentno je objašnjavao sadržaj Sporazuma i prednosti koje donosi Hrvatskoj. Odbacio je sve optužbe bivših logoraša kazavši da će svi zločinici biti kažnjeni i da je spomenuti sporazum u interesu, nikako na štetu Hrvatske. Ponovio je kako će Hrvatska voditi sporove, ali će slati preslike dokaza i u Srbiju.
Štoviše, Bajić me je uvjeravao da je taj sporazum jedini način kako mogu biti osuđeni počinitelji ratnih zločina u Hrvatskoj a koji su građani Srbije. Naime, prema Ustavu, Srbija ne može izručivati svoje građane drugoj državi. Uostalom kao ni mi svoje. Srbija je dužna suditi počiniteljima zločina u svojim logorima, kojih je, prema podacima UN-a, bilo 480 na području Srbije.
Dok sam se vraćala u redakciju, pomislila sam kako se iz polemike izrodilo ipak nešto dobro. Bajić je dao nalog županijskom državnom odvjetniku u Vukovaru da stupi u kontakt s članovima Pravne udruge Vukovar 1991. kako bi od njih prikupio sve relevantne podatke vezane uz počinitelje zločina u logorima u Srbiji nad našim građanima. Kopiju tih dokaza, uvjeravao me je Bajić, poslat će svom kolegi Vukčeviću, što je već učinio za neke druge slučajeve.

- 14:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #