< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Anita
Rođena sam u Splitu kraj starog Hajdukovog igrališta, i godinama sam nakon toga s ocem odlazila navijati za taj klub. Osnovnu i srednju školu završila sam u Imotskom a politologiju i novinarstvo na Političkim znanostima u Zagrebu. Još za vrijeme studija radila sam na Radio Samoboru a kao najmlađi izvjestitelj izvještavala sam za Slobodnu Dalmaciju iz Vlade, Sabora i Ureda predsjednika. Zadnjih godinu dana zaposlena sam u Večernjem listu gdje pratim politička zbivanja.

Linkovi

Dalmatinac u Beogradu

05.02.2007., ponedjeljak

Ispijanje kave subotom u društvu prijatelja najljepši mi je dio tjedna. No prošla subota bila je dodatno obogaćena jer sam s prijateljicom Pericom Martinović prošetala do Gavelle. Tu smo u društvu Aljoše Vučkovića, glumca poznatog široj javnosti po ulozi Feratre u Velom mistu, a u novije vrijeme po ulozi Ivice Kincla u seriji Obični ljudi, popili piće.
Taj neobavezni susret pretvorio se u pravi, višesatni, razgovor o politici, umjetnosti, prijateljstvu i...
Zanimljivo je bilo razgovarati s čovjekom koji godinama živi u Beogradu, a podrijetlom je iz Dugopolja kraj Splita, i s njim pretresti nedavno trodnevno gostovanje Jugoslovenskoga dramskog pozorišta u Zagrebu. Iako nije bio na tim predstavama, Vučković je isticao kvalitete glumaca. Složio se s našim ocjenama da je Nebojša Glogovac, u ponajboljoj od triju predstava, "Hadersfild", pokazao najbolju glumu. Svjedoči i o silnom zanimanju beogradske publike za predstave iz Hrvatske.
Iako sam kao dijete obožavala sve likove iz Veloga mista, posebnu naklonost osjećala sam prema Ferati. Razgovarati s glumcem koji je utjelovio taj lik bilo je pravo zadovoljstvo. Ono što privlači kod poznatog Dalmatinca u Beogradu jest njegova mogućnost metamorfoze i prebacivanja u različite dijalekte. Posebno je bilo dojmljivo njegovo prisjećanje na majku Zorku. Dok je govorio, kroz glavu su mi prolazile Meštrovićeve skulpture majke s djetetom.
Njegov ulazak u Zagreb, kaže, počeo je dolascima ispred kafića Charlie, gdje je sjedio i snimao okolinu. Nije imao nijedno loše iskustvo s ljudima, kaže. Vidim da su ga i kolege glumci dobro prihvatili i da nema zavisti zbog činjenice da jedan beogradski glumac glumi glavnu ulogu u nekoj našoj seriji. Jasno je da su se strasti nakon rata primirile. Očito je da umjetnost ne poznaje granice i da ima univerzalno značenje.
Razgovarali smo o različitim temama. Začudih se s koliko poetike Vučković govori o Makedonijii, njezinu filmu i teatru, ali i glazbi i ljudima. I on dijeli moje mišljenje da je " Prije kiše" M. Mančevskog kultni film. Vučković dodaje da je to i pravi hollywoodski uradak.
Aljoša Vučković pokazao je kako ostati i čovjek i glumac unatoč svemu. Dok sam išla kući, pomislih kako bi to druženje bilo još sadržajnije da su slučajno naišli Gregurević, Mlikota i G. Navojec, s kojima često vodim slične razgovore.



- 11:51 - Komentari (21) - Isprintaj - #